Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel oprecht benieuwd wat er gebeurd is, die zit hier al zo lang en nog nooit problemen gezien.Free Koonut!
Awel ik ookBen wel oprecht benieuwd wat er gebeurd is, die zit hier al zo lang en nog nooit problemen gezien.
Gaat tijdens de story enkel omhoog bij bepaalde "grotere" main mission.Heb gisteren wat verder gedaan heb juist die aap afgemaakt die scheten laat. Maar mijn Hunter rank blijft op 2 staan?
Is dat niet omdat je hem nog niet 'ingeleverd' hebt?Heb gisteren wat verder gedaan heb juist die aap afgemaakt die scheten laat. Maar mijn Hunter rank blijft op 2 staan?
Als het zo is dan kan je checken bij je "missions" in je opties.Dunno ik ben nog wel bezig met de story denk dat het daaraan ook ligt
Is wel wat hetzelfde jaMH World heeft me nooit kunnen overtuigen en heb die dan ook nooit uitgespeeld. Ik vond de gameplay zo clunky en de personages irritant.
Ik neem aan dat Wilds dan ook niets voor mij zal zijn?

Nice, maar dan ben je toch wel al door de huidige variatie aan hunt content? Of bijna?
misschien een beetje teveel wol en te wit , maar de stats zijn goed momenteel.
op het moment HR 54
ben er momenteel nog niet aan uit of ik een build met element dmg ga behouden of gewoon voor raw dmg ga gaan.
nog effe verder aftoetsen.
Nice, maar dan ben je toch wel al door de huidige variatie aan hunt content? Of bijna?
Want blijkbaar is de tempered arkveld hoogste hunt dat momenteel beschikbaar is. (7/8 sterren en evenredig met HR 40 requirement)
Niet toegelaten verkoop op B&S. Daarvoor krijg je 4 punten en een ban is er vanaf 10, dus ik heb er minder dan de helft mee te makenIk be in de war, is @Koonut gebanned? What, why, how, when?

maar wat warmt het mijn hart om de bezorgdheid hier te lezen. Volgende maand nog is een ban, doet ne mens goed.Zou eens wat videos bekijken.Hoe bolt nu deze op de standaard PS5 ?
Voorbij low rank geraakt? Want nu ik Wilds zijn low rank voorbij ben moet ik wel toegeven, what a drag. Ik wou het verhaal echt goed vinden en eigenlijk grotendeels gerespecteerd(niks geskipped) maar het is gewoon.. te betuttelend. Te traag. Te veel.MH World heeft me nooit kunnen overtuigen en heb die dan ook nooit uitgespeeld. Ik vond de gameplay zo clunky en de personages irritant.
Ik neem aan dat Wilds dan ook niets voor mij zal zijn?
Puur animatie timings zeker? Dus sommige moves zullen sneller recovery frames geven zonder focus mode.Heeft focus mode eigenlijk nadelen? Ik speel momenteel met insect glaive, en ik zou niet weten waarom ik niet constant in focus mode zou blijven vechten, heeft alleen maar voordelen lijkt mij.
Akkoord wel. Scheten verslaan zou ge wel ne rank voor mogen stijgen.Heb gisteren wat verder gedaan heb juist die aap afgemaakt die scheten laat. Maar mijn Hunter rank blijft op 2 staan?