Monster Hunter Wilds

Kan iemand me zeggen hoe de combat ongeveer is? Lijkt het een beetje op Horizon, of Dark Souls, of Final Fantasy, Bayonetta, ...?
Imo geen enkel van die games. Kijk gewoon eens even naar iemand die live speelt op twitch, dat toont meestal een beter beeld dan iemand die een beschrijving geeft :)

Zou zelfs niet weten met wat ik het moet vergelijken.

@Sh343
Ik vind de combat toch wel gedeeltelijk te vergelijken met Souls. Er zit gewicht op.

Maar zoals al wel is vermeld in vele reviews, is Monster Hunter een turn based game in real time voor de meeste wapens. Je kijk en observeert, leert de timings van het monster, en speelt daar op in. Ook heel wat item management.

Zowel op PC als console heb je een demo voor Monster Hunter Rise. De vorige game.
Raad ik telkens iedereen aan voor qua feel, de serie eens te proeven. Rise is wel een hele andere game met veel meer mobiliteit. Maar structureel nog steeds puur Monster Hunter.
Misschien ook eens eerste proberen @kaydoh
Current drip
2246340-49.jpg

Laatst bewerkt:
Ma bah neen :p Had het op de demo hé. Kwestie dat ge niet aan iets tijd/geld verspild ;)

Dat em er gewoon eens aan begint seg, geen uitvluchten!

Kzal kik dan dit jaar eens Lords of the Fallen spelen! xD

Man man man. Ging gewoon nog eens checken. Kijken voor de volgende quest 🙈🙈 04:00u en HR 33. Spelleke is wel verslavend joat joat.

Low rank eindelijk uit. 20u(-3u troubleshooting.. loopt nu wel zogoed als perfect). Een handvol carts(boomen is ni zo makkelijk ok.. of ik suck gewoon)

Relevante Dunkey video

Jin Dahaad is mij op men kloten aant geven waar ! Niet normaal 🙈🙈 3de keer goeie keer zeker !

Man, Rathalos speelde mij gisteren toch ook van het kastje naar de muur gisteren, ben er zelf tegen gefaint 🤣. Wel gek, ik werd echt afgemaakt door hem, 5 min aan een stuk dodgen, kloppen healen en geen enkelen deftige hit of combo op hem krijgen. En dan na de faint maak ik hem in eens met de grond gelijk alsof het niks was. Snap niet wat er gaande was ervoor.

Gisteren op HR24 mijn eerste Artian weapon geforged. (rarity 6)
De fights die ik erna deed toch merkbaar verschil. (+alpha set armor met 38 defense)

Op een bepaald moment die quest met 2x hirabami die bij elkaar blijven en er kwam zich nog een doshaguma moeien ook...
Fight duurde iets langer maar zonder dung shots alle 3 down :) (23 minuten).

Terug
Bovenaan