Ziet er goed uit. RT op max setting ook dus daar kunnen we nog wat performance uithalen als deze op off gaat.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alé, mijne nieuwe PC gaat eindelijk eens gebruikt worden te goei
Ziet er goed uit. RT op max setting ook dus daar kunnen we nog wat performance uithalen als deze op off gaat.

Ik ken het, ik was zo strak bezig had een heel plan voor het verlof etc en ik ben gewoon compleet stilgevallen.Tot aan gisteren zelf ook een periode gehad waar ik niks had om te gamen. “ in werkelijkheid gewoon beetje game moe “.
Ik zou dat beter ook eens onder de loep nemen. Maar heb zo al hele tijd het domme FOMO gevoel met fysieke releases. Want ik zou eens een titel moeten missen en later een premium betalen..Maar ik ga wel eens mijn manier van gamen en verzamelen herzien vanaf dit jaar, ben er eigenlijk al wat mee bezig.
Tis te zien he, mijne config die je ziet in mijn benchmark screenshot is net een nieuwe pc.PC loopt hier wel wankel en eigenlijk echt geen goesting om de huidige prijzen nieuwe pc in mekaar te steken. Hopelijk enkel psu vervangen..
Lees het nu pas wat je daar zei.Ik zou dat beter ook eens onder de loep nemen. Maar heb zo al hele tijd het domme FOMO gevoel met fysieke releases. Want ik zou eens een titel moeten missen en later een premium betalen..

Dat klinkt als goed nieuws...?het is alsof ik monster hunter world aan het spelen was met gewoon andere monsters.
Ken dat maar al te goed, en er zullen hier nog wel nen hoop zittenMijn grotere probleem is dat ik altijd alles wil spelen.. en dan dus ook blijf blind staren op al die games, koop ik ze, waar koop ik ze, wanneer koop ik ze... speel ik ze wel of niet, nu, later of nooit.

In this commercial, Nishino Nanase, one of the biggest Monster Hunter fans in the entertainment industry, appears in pajamas as she expresses her excitement for the release of the latest installment in the series, Monster Hunter Wilds, and is unable to sleep. Nishino is shown getting so engrossed in the game that she comically gets all excited, trying to sleep with a rugged eye mask inspired by the equipment familiar from the Monster Hunter series, and starting to count popular monsters instead of sheep. Nishino herself can empathize with her "I'm so excited I can't sleep" performance, so be sure to check it out.