Monster Hunter Wilds

Koonut , je kan de beta reeds downloaden op steam. Handig mocht je dit nog niet gedaan hebben. Om deze eens te starten na de download.
Doet nog een hele shader download enzo ook bij het opstarten. Kwestie dat je volledig klaar bent voor als hij online komt.

Merci voor de heads up! Straks eens preppen. Morgen rond 15u hoop ik alvast eens te komen piepen. Vermoed dat ik rond 20u wel uit de character creater ben..hopelijk :unsure:

Propere video tutorial
over de nieuwe Clash, Offset en Focus Strike attacks in de game.

Daarnet dual blades getest en dat lijkt mijn ding wel te zijn. :p

Hopelijk wat de performance nog beter gaat worden in de full release want in de hub krijg ik maar 35fps. Met frame generation kan ik wel 60 halen maar dan ziet het er lelijk uit en raar gedoe als de camera beweegt.
Tijdens dat eerste gevecht liep het wel vlot maar dat zal later wel een probleem worden.

Vanavond ook eens de ps5 versie testen

Hier men eerste twee hunts gedaan ! Longsword speelt echt wel vlot. Om effe alles wat opt gemak te leren kennen en wat meer marge te hebben om vanalles te testen wel al de sos optie gebruikt. Al een paar mooie moves gedaan ook. Valt relatief goed mee ook. Focus. R + shift enzo ligt allemaal dicht bij de hand. Speelt hier enorm vlot. In base camp goed in de 70 fps en buiten camp dicht aan de 90 zonder frame G en ultra settings op 1440p. Denk naar release toe zal dit wel nog beter zijn maar momenteel cava.

We gaan er nog eentje gaan afmaken !

Daarnet dual blades getest en dat lijkt mijn ding wel te zijn. :p

Hopelijk wat de performance nog beter gaat worden in de full release want in de hub krijg ik maar 35fps. Met frame generation kan ik wel 60 halen maar dan ziet het er lelijk uit en raar gedoe als de camera beweegt.
Tijdens dat eerste gevecht liep het wel vlot maar dat zal later wel een probleem worden.

Vanavond ook eens de ps5 versie testen

op pc zijn er wel wat framerate problemen als ik het zo zie, zijn meerdere youtube vids erover.
op ps5 loopt het wel deftig, speel wel op quality aan 30fps ... performance mode mag dan wel 60fps zijn maar ziet er echt niet uit.

Hier al serieus what pop in en traag ladende textures en props gehad. En constante server disco's. Geen origami beestjes maar da's beperkt tot de 1000 serie nvidia voor zover ik mee ben.
30/35 fps gemiddeld.. tegen 1600x900 en een hele hoop op high :p

Alvast nog geen enkele multiplayer lobby van de grond gekregen maar misschien moet ik eerst Doshugama neer krijgen? Voor de rest, als thuiskomen hé. Dat ik verkocht ben weet ondertussen iedereen al wel.

Dual blades/Bow combo gekozen om met te beginnen.
Speelt hier enorm vlot. In base camp goed in de 70 fps en buiten camp dicht aan de 90 zonder frame G en ultra settings op 1440p. Denk naar release toe zal dit wel nog beter zijn maar momenteel cava.

We gaan er nog eentje gaan afmaken !
Stevig beestje dat ge hebt. Zal hier ook maar upgrade rond de solden :D

edit:
Voorlopig maar een enkel ding dat mij echt stoort, en da's mijn apathische Seikret dat gewoon op 5 meter begaaid aan het kijken is hoe ik van het kaske naar het muurke word gemept door lord Electrobolt. Schtom kieke.
Het technische ga ik voorlopig nog niet afrekenen gezien beta. Hopelijk vlotte launch. Toch effe Lance en IG effe getest en goh, voelt toch genoeg punchy aan. Zoals ik hier en daar lees, als een mix van Rise en World. Het navigeren van de Seikret voor de wereld te ontdekken en gear met te managen voelt meteen aan als een meerwaarde.
Je kan zo zien hoe ze meer divers gedrag kunnen forceren bij de monsters waar de speler dan kan op inspelen.

Charakter creator is de bom. Zie mijn dame.
deidre.png
Deidre. Deidre Dellic. Ze heeft al wat gezien.

Laatst bewerkt:
tot mijn grote scha en schande gemerkt dat ik al jaren perfect rush voor s&s verkeerd doe...
timing is blijkbaar aangepast in wilds waardoor het nu wel lukt zonder probleem ... damn :')
zal dus bij s&s blijven bij launch

Nog minder dan 100 dagen jongens. Jeeej.
het begint te wegen ok
Geniet van deze uitzonderlijke propere meme video tot dan.
Charge Blade is uw wapen o Bloodborneloze @kaydoh

Goeie video voor wie zich afvraagt wat Monster Hunter nu eigenlijk is (met beelden uit de vorige games).

Presented by the extraordinary Daisy Ridley, learn more about the universe of the Monster Hunter games. Discover the tenuous balance between humans and nature, explore the awe-inspiring Monsters that inhabit the world and wilds, and come to learn about the role of the Hunters and the Hunter’s Guild and their quest for true harmony with nature.

Er komt een nieuwe open beta periode
Jammer genoeg dezelfde build als de vorige keer
  • 6 tot 9 februari
  • 13 tot 16 februari

Happy New Year, hunters! Producer Ryozo Tsujimoto is here to welcome you into the year of Monster Hunter Wilds, and to share news of the second Open Beta Test planned for February!

The future is looking bright...Open Beta Test 2 is your second chance to try out the evolved hunting experience in Monster Hunter Wilds, this time featuring an additional monster! Following the first Open Beta Test, the development team have been reading all of the feedback and requests we've recieved, and are working hard to improve the quality of the game for launch.

Please note that adjustments including performance, weapon changes, Hitstop, quality of life improvements and more will not be present or reflected in the second Open Beta Test build.

Heeft er iemand dual wield blades geprobeerd tijdens vorige beta’s? Ik heb dual wield gedaan in monster hunter world in de tijd, maar die deden altijd weinig damage?

Ik ga hoogstwaarschijnlijk de Dual Blade/Lance combo rocken. Voelde enorm strak aan. Zeer leuke moveset.
DMG output was in de Wilds beta alvast ook bij de lagere, maar de trade of is dat je wel enorm beweeglijk bent en zodus nagenoeg geen downtime. In World basegame geen idee meer maar bij lategame Iceborne zat Dual Blades toch dicht bij de top 5 als'k mij goed herinner.

Benchmark test ook beschikbaar op steam.

Goedgekeurd! :)

1440p - hoogste settings - Dlss Graphics modus - DLAA en frame generation on.
(7700x en 4070 + nieuwe nvidia driver gisteren)

Terug
Bovenaan