Bompaization
Active member
Het is wel de moment om uw oude mobiele airco te verpatsen. Ik heb de mijne vandaag te koop gezet en verkocht, voor een prijs waar ik mij bijna voor schaamde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen we hier kwamen wonen waren er alleen rolluiken in de slaapkamer en letterlijk nul in de woonkamer.In uw geval , goed geïsoleerd en te warm op dagen als deze is een airco de logische volgende stap.
Content van? Ik ben op zoek naar een oplossing om onder de overkapping van ons tuinhuis waar de lounge staat een aangenamer klimaat te creëren op hete dagen (koelen) of in tussenseizoenen (verwarmen). Dit systeem zou veel beter koelen als andere mobiele airco's en daarbovenop nog eens verwarmen ook.zo'n mobiele airco's met 1 buis zijn eigenlijk niet zo rendabel in mijn ogen.
Ze blazen warme lucht buiten, goed ja. maar je blaast dus lucht buiten, die moet dus vervangen worden, vanwaar? de kamer ernaast.. en vanwaar komt die lucht? van buiten. dus je andere kamers warmen dus wel sneller op.
daarmee dat een echte airco split unit veel efficienter is, je koelt de lucht van binnen af, er gaat geen lucht buiten of binnen, dus je kamer kan zeer efficient afkoelen.
ik heb nu zo eentje gekocht. (staat nu ook wel duurder, ik heb er 900 voor betaald) Deze is quasi gelijkaardig zoals een airco split, maar dat de compressor in de binnenunit zit. qua lawaai valt dit reuze mee. qua efficiëntie lijkt deze dan wel beter dan een klassieke mobiele airco.