Mission Impossible - Dead Reckoning Part 1

Film Mission Impossible - Dead Reckoning Part 1

Ernest

Member

Het is eindelijk zover, volgende week komt Mission Impossible eindelijk terug in de bioscoop!
Ik heb alvast mijn ticket gekocht, Tom Cruise op het groot scherm is toch een ervaring apart :p
 
Gezien het vermoedelijk de laatste 2 worden met crazy Tom, ga'k ze toch ook wel op het grote scherm zien.
 
Gezien het vermoedelijk de laatste 2 worden met crazy Tom, ga'k ze toch ook wel op het grote scherm zien.
Jammer genoeg kan hij niet eeuwig blijven acteren.. 1 van de laatste echte "actie" acteurs dat nog in Hollywood rondloopt. Ik zie hem ook niet direct meespelen in een "opa" rol

Ongeacht zijn leeftijd (60j) doet hij het toch nog ontzettend goed en ziet hij er nog fantastisch uit.
 
Jammer genoeg kan hij niet eeuwig blijven acteren.. 1 van de laatste echte "actie" acteurs dat nog in Hollywood rondloopt. Ik zie hem ook niet direct meespelen in een "opa" rol

Ongeacht zijn leeftijd (60j) doet hij het toch nog ontzettend goed en ziet hij er nog fantastisch uit.
Ben is benieuwd wanneer hij met een Expendable zou meedoen? Of is hij daar "te goed" voor?
 
Zie hem niet direct spelen in The Expandables. Die films zitten ook vol met de top van de actieacteurs, maar toch nog net op een andere manier.
Als ik mag zeggen, hij is een A-acteur en de rest van de acteurs waren in hun tijd TOP B-acteurs?
 
Tuurlijk niet. Pure geldklopperij van cinema's die dit aanbieden.
Verschil is miniem in vergelijking met de prijzen..
Tuurlijk wel, het geluid is vele beter en het scherm vele groter. Afhankelijk van de film natuurlijk want de meeste films zijn niet met IMAX cameras gefilmd. Voor de films dat wel zo gefilmd zijn, is IMAX een enorme meerwaarde ;)

En MI dead reckoning is gefilmd met de Sony CineAlta Venice IMAX camera. Trouwens over geldklopperij gesproken ik heb maar 8 euro betaald voor mijn IMAX ticket in de Avant Première. Dus not like I care about die prijs.
 
Tuurlijk wel, het geluid is vele beter en het scherm vele groter. Afhankelijk van de film natuurlijk want de meeste films zijn niet met IMAX cameras gefilmd. Voor de films dat wel zo gefilmd zijn, is IMAX een enorme meerwaarde ;)

En MI dead reckoning is gefilmd met de Sony CineAlta Venice IMAX camera. Trouwens over geldklopperij gesproken ik heb maar 8 euro betaald voor mijn IMAX ticket in de Avant Première. Dus not like I care about die prijs.
Elk zijn mening. 8/10 mensen merkt geen verschil.
 
Wauw het was echt een bangelijke film, elke scene zat goed in mekaar waardoor de verveling nooit toesloeg.

Ik vond hem heel goed. Enkel misschien iets teveel “grappige” momenten. Dat met die auto’s vond ik een beetje té.

Maar verder :love: Die treinscene was echt droool
Yep idd, die auto scenes waren een beetje over the top. Meer grappig dan serieus, maar vond het nog wel goed passen zeker niet in de stijl als bv fast and the furious ofso. En die treinscene was echt geweldig!
 
Ik vond hem goed maar vond de villain wel minder. Solomon Lane (Sean Harris) vond ik toch beter. Zag onlangs ook nog een filmpje over Philip Seymour Hoffman als de villain in MI3 die was helemaal top natuurlijk. Ook precies nogal veel exposition bij momenten. Goeie film dus maar ik zet hem toch onder de vorige 2.
 
Ik vond hem goed maar vond de villain wel minder. Solomon Lane (Sean Harris) vond ik toch beter. Zag onlangs ook nog een filmpje over Philip Seymour Hoffman als de villain in MI3 die was helemaal top natuurlijk. Ook precies nogal veel exposition bij momenten. Goeie film dus maar ik zet hem toch onder de vorige 2.
Net thuis en denk er precies hetzelfde over: actueel thema maar toch liever een real life villain, wereldtop actie scènes maar way too much exposition à la Nolan.
Vanessa Kirby en vooral Haley Atwell zijn ook top. Oh ja, en kittridge natuurlijk 🙂
 
Gisteren gezien.
Ik vond het echt een heel goede film.
Top prestaties, actiescènes …
Ook verrassend ook wel veel humor, iets wat ik miste in de vorige films.
Enige minpunt, voor mij, was de duur.
Ik betrapte mezelf erop dat het laatste halfuur iets teveel was.
 
Terug
Bovenaan