Mijn volgende break/vakantie

Zijn er hier aanraders voor goede en mss iets goedkopere reizen? We zijn aan het rondkijken voor het komende jaar, maar aangezien de vriendin dit jaar terug studeert (zonder inkomen), wilden we wat meer budget friendly kijken.
Volgende dacht ik al aan:
- Albanië en Montenegro
- Marokko

Mogelijks zijn er landen met iets duurdere vliegtickets, maar dan goedkoper verblijf/eten.
Meestal denken we ook buiten Europa, omdat dat later nog kan als we oud zijn en verder reizen teveel moeite kost 😂
Ik zal eens zien of er een concreet budget is.

de reis naar Noorwegen van Beyond Borders staat bijzonder hoog op het verlanglijstje.
Nu pas gelezen, ga je de Wild Norway of de Challenge doen?
De Challenge was echt een fantastische ervaring voor ons. We hebben echt wel afgezien moet ik toegeven, maar daardoor een hechte band met de groep gekregen.
Als je goed kijkt kan je mij zelfs op de YouTube trailer zien van de reis 😁.
 
Zijn er hier aanraders voor goede en mss iets goedkopere reizen? We zijn aan het rondkijken voor het komende jaar, maar aangezien de vriendin dit jaar terug studeert (zonder inkomen), wilden we wat meer budget friendly kijken.
Volgende dacht ik al aan:
- Albanië en Montenegro
- Marokko

Mogelijks zijn er landen met iets duurdere vliegtickets, maar dan goedkoper verblijf/eten.
Meestal denken we ook buiten Europa, omdat dat later nog kan als we oud zijn en verder reizen teveel moeite kost 😂
Ik zal eens zien of er een concreet budget is.


Nu pas gelezen, ga je de Wild Norway of de Challenge doen?
De Challenge was echt een fantastische ervaring voor ons. We hebben echt wel afgezien moet ik toegeven, maar daardoor een hechte band met de groep gekregen.
Als je goed kijkt kan je mij zelfs op de YouTube trailer zien van de reis 😁.
Sofia is behoorlijk goedkoop.
 
Ik bedoel meer een langere reis (+ 1 week) ipv een citytrip.
Is er veel anders te zien in Bulgarije?
Sofia is niet veel te zien, maar het gebergte in Bulgarije is best mooi en goedkoop.
Bosnie kan je ook toevoegen aan de lijst, mooi en zeer budgetvriendelijk, net als Roemenie (Transylvanie) veel goedkope vluchten ook naar Roemenie
 
Nu pas gelezen, ga je de Wild Norway of de Challenge doen?

Het wordt de Wild Norway reis. Ik twijfelde tussen dit en de Norway Trail van Travelbase, maar dit spreekt me toch net wat meer aan omdat het niet alleen wandelen is, maar ook een aantal andere (outdoor) activiteiten.
 
Binnen 2 weken naar Japan, Eerst Tokio, daarna naar Osaka en Kyoto.
Hier sinds gisteren terug van Japan.

Hebben Tokyo gedaan en dan Izu Peninsula + Mt Fuji 5 lakes met de auto. Blij dat we dit zo gedaan hebben want 2 weken enkel steden was voor mij toch teveel geweest. Week stad/cultuur & week natuur was perfect. Gaan wel nog eens terug voor o.a Osaka / Kyoto.
 
Zijn er hier aanraders voor goede en mss iets goedkopere reizen? We zijn aan het rondkijken voor het komende jaar, maar aangezien de vriendin dit jaar terug studeert (zonder inkomen), wilden we wat meer budget friendly kijken.
Volgende dacht ik al aan:
- Albanië en Montenegro
- Marokko

Mogelijks zijn er landen met iets duurdere vliegtickets, maar dan goedkoper verblijf/eten.
Meestal denken we ook buiten Europa, omdat dat later nog kan als we oud zijn en verder reizen teveel moeite kost 😂
Ik zal eens zien of er een concreet budget is.


Nu pas gelezen, ga je de Wild Norway of de Challenge doen?
De Challenge was echt een fantastische ervaring voor ons. We hebben echt wel afgezien moet ik toegeven, maar daardoor een hechte band met de groep gekregen.
Als je goed kijkt kan je mij zelfs op de YouTube trailer zien van de reis 😁.
Georgië kan ik heel warm aanbevelen: niet toeristisch, fantastische inwoners, boeiende cultuur, héél lekker eten, gewéldige wijnen, prachtige natuur en budgetvriendelijk. What's not to like?
 
Het wordt de *Wild Norway* reis. Ik twijfelde tussen dit en de Norway Trail van Travelbase, maar dit spreekt me toch net wat meer aan omdat het niet alleen wandelen is, maar ook een aantal andere (outdoor) activiteiten.
Zeker een aanrader vind ik persoonlijk.
 
Hier sinds gisteren terug van Japan.

Hebben Tokyo gedaan en dan Izu Peninsula + Mt Fuji 5 lakes met de auto. Blij dat we dit zo gedaan hebben want 2 weken enkel steden was voor mij toch teveel geweest. Week stad/cultuur & week natuur was perfect. Gaan wel nog eens terug voor o.a Osaka / Kyoto.
Ziet er heel tof uit ook.
Wij vliegen op Tokyo en gaan met de Shinkansen van Tokyo naar Osaka, terugvlucht is vanaf Osaka.
 
Terug
Bovenaan