Mijn familienaam als merknaam

Ik denk dat ze gewoon heel de database van zelfstandige in België gemaild hebben met dezelfde mail. Ikzelf en meerdere kennissen hebben deze ook gekregen.
 
Gewoon een kleine vraag: is het mogelijk om die merkregistratie aanvragen ergens terug te vinden?
Ik heb die mail vandaag ook gekregen en ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van mijn vennootschapsnaam een merk zou willen maken. Dus ik wil het wel eens bekijken :)
 
Gewoon een kleine vraag: is het mogelijk om die merkregistratie aanvragen ergens terug te vinden?
Ik heb die mail vandaag ook gekregen en ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van mijn vennootschapsnaam een merk zou willen maken. Dus ik wil het wel eens bekijken :)
Hier kan je in het belgisch register zoeken:
zitten precies ook benelux/EU/worldwide entries in hun database, geen idee of die volledig zijn of niet.
 
Inderdaad, dikke vette oplichterij. En zodra het te heten onder hun voeten wordt, gaan ze verder onder een nieuwe naam.

Zie ook https://www.knack.be/nieuws/belgie/...-te-ontfutselen-om-uw-merknaam-te-beschermen/

Er bestáát geen bedrijf dat ‘IPR Protection’ heet. De personeelsleden op hun website lachen je toe vanaf deepfakefoto’s, en ook de ‘derde partij’ die zogezegd met je naam aan de haal wil gaan, is volledig verzonnen.

‘Teun Maes’ en zijn deepfake collega’s prijken wel nog op een voor 99 procent identieke website die de naam ‘EU Brand Protection’ draagt. Zo draait de oplichtingscarrousel dus verder.
 
Cannondale heeft een bepaald model van koersfiets dat mijn familienaam ook bevat.
Dus heb ik hen gecontacteerd met de vraag of zij mij dit model gratis konden bezorgen? Helaas nooit antwoord op gehad. Ik kon het maar proberen :)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan