Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Een volledig nieuwe title sequence, opnieuw ingezongen door Cynthia Harrell.

We're sharing Kyle Cooper's completely re-done opening sequence in the remake, accompanied by a new recording of the theme song performed by Cynthia Harrell!

Lijkt een goede remaster te zijn volgens de reviews. :D

Zonde dat deze (MGS3) nog relatief vers in het geheugen zit.
Ik zou nog in grote mate weten waar alles ligt.
Dat wordt een paar jaar wachten tot die 'gratis' uitkomt op de PS-store.

De game ziet er heel leuk uit maar het lijkt inderdaad weer vol te zitten met UE5 performance issues.
Ps5 base performance mode gebruikt zelfs 720p met momenten en nog zakt de fps van 60 naar 30 zodra je een gebied met enemies in loopt of onder water duikt. De performance (fps) is beter op base ps5 dan ps5 pro aangezien de ps5 pro geen quality/performance mode heeft en de pc versie is zelfs locked op 60 fps, Yikes. Waarschijnlijk haal ik hem toch wel in huis omdat ik zeer benieuwd ben naar de remake.

Ik was van plan om Mafia: The Old Country te kopen, maar ik ben nu de gameplay van Metal Gear Solid Delta Snake Eater aan het kijken van 3 uur lang. Ik ga eerst deze kopen. Ziet er echt heel goed uit.

Laatst bewerkt:
Speel op performance op base ps5 en tot nu toe geen problemen. Wel al 3 keer verzopen en al meer dan 10x reload van save 🙈🙈 ik zal wel in men tweede run voor platinum gaan lol.

118 minuten lang gespeeld maar dit is niks voor mij. Ik heb een terugbetaling aangevraagd en dat goedgekeurd is sinds deze nacht. Ik ga toch Mafia: The Old Country eens spelen.

Eens gekeken naar de reviews en plat verwachtingen, deze even laten rusten voor mss later op het jaar eens te spelen.

Speel op performance op base ps5 en tot nu toe geen problemen. Wel al 3 keer verzopen en al meer dan 10x reload van save 🙈🙈 ik zal wel in men tweede run voor platinum gaan lol.
Heb jij ooit het origineel gespeeld? Ik heb twee jaar terug die HD versie gekocht van mgs 3 maar die controls vreselijk

Een klein geheimpje waar ik zelf niet van weet waarom. Maar mgs snake eater was de enige game die ik niet had gespeeld. Kunde u voorstellen dat deze voor mij dus een volledig nieuwe mgs was in 2025 😍😍😍😍😍 credit rollen net van men scherm 😍😍😍

Een klein geheimpje waar ik zelf niet van weet waarom. Maar mgs snake eater was de enige game die ik niet had gespeeld. Kunde u voorstellen dat deze voor mij dus een volledig nieuwe mgs was in 2025 😍😍😍😍😍 credit rollen net van men scherm 😍😍😍
En, de moeite?

En, de moeite?

Ik spreek natuurlijk voor mezelf. Maar deze heeft alles wat voor mij mgs zou moeten zijn. De nieuwe besturing speelt enorm vlot ! Zo zou ik ze wel allemaal opnieuw spelen. Onlangs nog eens mgs 2 in voorbereiding van den 3 gestart maar de besturing na al die jaren toch wat moderne besturing te hebben lukt hier echt niet meer. Dus van mij mogen ze deze zeker allemaal opnieuw maken.

Voor de mensen die afvragen hoe de performance is. Het speelde enorm vlot. Maar het was duidelijk dat niet constant de 60 fps behouden is. “ base ps5 “.

Voor de rest top top top.

Terug
Bovenaan