Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij Six Feet Under - The Day The Dead Walked.LOUD! heb je voor volgens mij. Het eerste nummer dat ik daar ooit hoorde was I Will Be Heard van Hatebreed.

Die hebben hun affiche ondertussen ook al vol 13 in een dozijn metalcore bands gezet...De ouwe van dagen is eerder iets voor Alcatraz .
Net de affiche eens bekeken, daar staan uiteindelijk nog wel een aantal deftige thrash/black/death/doom... bands op, en Heilung. Ik kom zowaar in de verleiding.Die hebben hun affiche ondertussen ook al vol 13 in een dozijn metalcore bands gezet...
Jaja er staat nog wel wat deftigs tussen ook natuurlijk, maar de verjonging is daar ook ingezet... Ergens logisch natuurlijk.Net de affiche eens bekeken, daar staan uiteindelijk nog wel een aantal deftige thrash/black/death/doom... bands op, en Heilung. Ik kom zowaar in de verleiding.
Allez en dan vooral wat dat op een metalfestival staat te doen, lijkt me eerder iets voor Dranouter of zo'n middeleeuws re-enactment festival.Moet kunnen, vind ik. Jozef Van Wissem speelde twee jaar geleden op Desertfest en dat is minimalistische en akoestische luitmuziek. Fantastisch intermezzo.Jaja er staat nog wel wat deftigs tussen ook natuurlijk, maar de verjonging is daar ook ingezet... Ergens logisch natuurlijk.
Heilung is wel iets dat ik hoegenaamd niet snapAllez en dan vooral wat dat op een metalfestival staat te doen, lijkt me eerder iets voor Dranouter of zo'n middeleeuws re-enactment festival.
Ik zou durven betogen dat er qua doelpubliek een aanzienlijke overlap bestaat tussen bands zoals Heilung en al wat naar black en doom luistert. Was ook behoorlijk duidelijk aan de volle main stage bij hun passage op Roadburn bijvoorbeeld. Neem daarbij dat dergelijke muziek zich voor een goed deel langs de black metal wijder bekend is geworden dankzij Wardruna, gooi daar nog eens de reeds lang in de metalwereld gangbare heidense inslag bovenop, en het is eerder logisch dan bizar dat Heilung op een metalfestival staat. Zelfs muzikaal raakt het vaak dezelfde snaar.Jaja er staat nog wel wat deftigs tussen ook natuurlijk, maar de verjonging is daar ook ingezet... Ergens logisch natuurlijk.
Heilung is wel iets dat ik hoegenaamd niet snapAllez en dan vooral wat dat op een metalfestival staat te doen, lijkt me eerder iets voor Dranouter of zo'n middeleeuws re-enactment festival.

Leuk voor efkes maar kga er geen album van kopen

Onlangs ook gehoord, was inderdaad niet slecht, al zou ik 'm een paar luisterbeurten moeten geven om te weten of het nen blijver is.
Toevallig zien passeren op Youtube na het bekijken van een clipje van Doodseskader. (Ook een aanrader trouwens)

)Nieuw werk? Damn, dacht eerlijk gezegd dat ze der mee gestopt waren.
Nieuw album 14 meiNieuw werk? Damn, dacht eerlijk gezegd dat ze der mee gestopt waren.
Klinkt lekker in elk geval!