Wel Alcatraz was 1 groot feest!
Te warm, teveel stof maar schitterende affiche en enorm veel goeie bands gezien:
Hoge verwachtingen en ingelost/erboven:
- Lorna Shore, Suffocation, Carcass, Benediction, Pro Pain, Life of Agony, Sick of it All, Mgla, Evil Invaders.
- De cocktailbar
Minder hoge verwachtingen maar erboven:
- de algemene sfeer daar, zelfs met de hitte
- het aantal schaduwplekken
- eco coin systeem is ni 100% wa het moet zijn maar tzorgt voor een propere wei. Beetje een gemiste kans om met hard plastieken bekers te werken imo. Nu zorg je niet voor een kleiner afvalberg want die plastieken dingen moeten ook gewoon weg gegooid worden.
- Cannibal Corpse, Funeral Dress, Watain, Accept, Bloodywood, Unearth, Rivers of Nihil, As I Lay Dying, Ill Nino.
- Geen enkele kater gehad! Al wie mij daar heeft zien rondlopen zal begrijpen dat dit een enorme prestatie was.
Onder de verwachtingen gebleven:
- afstand vd camping naar de wei (allez, niet de afstand an sich, het feit dat je die omweg van 2km moest maken)
- het aantal wc’s op de camping, zowel het feit dat het er weinig waren als dat ze allemaal op 1 plek stonden
- geen bier in de chill out zone op de camping
- El presidio sluit om 12u, wat dus te vroeg is als je deze affiche bekeek.
- Electric Callboy, maar dat ligt niet aan de band ma aan het feit dat ik te ver naar achter stond en al 3 dagen murw was geslagen door de hitte.
- Ignite, ik mis Zoli als ik deze jongen bezig hoor
- Testament, het raakte me niet… Kan wel aan het geluid gelegen hebben waar ik stond