Metaaldraad

Hier kijk ik naar uit:

Salvation is een schitterend album, maar om een of andere reden heb ik hun andere albums niet meer beluisterd.

Wakker worden en in uw spotify release radar het nieuw Wiegedood nummer zien staan, direct een goed begin van de dag.

Bah, not my cup of tea.

Ik was enorme van van de DDHHG trilogie. Wiegedood stond 2 jaar lang op 1 in mijn Spotify lijst "meest afgespeelde artiest".
"De doden hebben het goed (1 en 3)" waren samen met "Cataract" met voorsprong m'n favoriete nummers. Ik hou van de wat tragere, melancholische sfeer.

Naar Wiegedood luisteren kalmeerde mij, maar hun 2 nieuwste nummers word ik gewoon nerveus van. Wat een gatirritante riff is dat op dit nummer jong.

Ik was van plan om deze Vinyl te preorderen, maar na het beluisteren van "Nuages" en "FN Scar 16" ga ik het toch niet doen. De eerste 3 albums schaf ik me sowieso nog aan op vinyl, maar met de richting die ze nu uitgegaan zijn, zijn ze met mij alleszinds een fan verloren..

Wakker worden en in uw spotify release radar het nieuw Wiegedood nummer zien staan, direct een goed begin van de dag.

Ja hallo, die epilepsie warning is niet gelogen.

Ik ga er toch nog wat pogingen aan moeten verslijten eer ik deze volledig apprecieer denk ik.

Sinds wanneer klinkt Wiegedood als een 13 in een dozijn aggressieve black metal band ?
Vreselijk irritant nummer idd.

Ik was toch ook fan van het meer melancholische in hun sound.

Ja hallo, die Wiegedood clip is echt om direct naar de dafalgan te grijpen. Afschuwelijk. Het nummer ook eigenlijk. Nu ja, ze hebben mij nooit kunnen overtuigen, geen verrassing dus.

Salvation is een schitterend album, maar om een of andere reden heb ik hun andere albums niet meer beluisterd.
Ik heb hen opgepikt bij hun vorige album Hekatomb wat ik super vind. Daarna heel hun discografie gekocht, dus ik kijk ook wel uit naar hun nieuwe. Sinds Mortuus bij Marduk zingt, is die band ook weer interessant geworden.

Immolation lost morgen ook een nieuw nummer. Als die hun nieuwe ook nog dit jaar verschijnt, wordt het nog vechten in mijn top 5 2021.

Ik heb hen opgepikt bij hun vorige album Hekatomb wat ik super vind. Daarna heel hun discografie gekocht, dus ik kijk ook wel uit naar hun nieuwe. Sinds Mortuus bij Marduk zingt, is die band ook weer interessant geworden.

Immolation lost morgen ook een nieuw nummer. Als die hun nieuwe ook nog dit jaar verschijnt, wordt het nog vechten in mijn top 5 2021.
Ik heb de tip Funeral Mist ooit eens gekregen toen ik als puber op mijn eerste underground concert was ergens in een parochiezaaltje in Lier om Panchrysia te zien. Ik zat daar alleen en een paar tr00kvlt-kerels kwamen naar me toe om een babbeltje te doen.

Legion bij Marduk was naar het schijnt niet meer om aan te zien. Hoewel Mortuus inderdaad een meerwaarde is ... geef mij maar de vroege Marduk. De eerste drie albums en Fuck Me Jesus ...

1. Those Of The Unlight
2. Rom 5:12
3. Dark Endless
4. Opus Nocturne
5. Plague Angel

In het algemeen steeds goede tot zeer goede releases. Enkel de Legion era halverwege kon mij minder boeien.
PDM altijd al overgewaardeerd gevonden.

Legion was inderdaad amper nog iets waard op het podium. Soms strontzat en zijn stem was kapot.
Ik vind die Marduk platen met Mortuus lekker vet. Nummers als Blond Beast en Equestrian Bloodlust evenaren het oude werk. Ik vind Mortuus ook meer uitstraling hebben.

Dit! :biglaugh:

1. Those Of The Unlight
2. Rom 5:12
3. Dark Endless
4. Opus Nocturne
5. Plague Angel

In het algemeen steeds goede tot zeer goede releases. Enkel de Legion era halverwege kon mij minder boeien.
PDM altijd al overgewaardeerd gevonden.
Tja, PDM is eigenlijk bijna niet meer dan een gimmick, maar het leverde hen destijds toch wat extra bekendheid op. Het soort plaat dat je cool vindt als je op je 16 jaar Marduk ontdekt (euh :unsure:).

was enorme van van de DDHHG trilogie. Wiegedood stond 2 jaar lang op 1 in mijn Spotify lijst "meest afgespeelde artiest".
"De doden hebben het goed (1 en 3)" waren samen met "Cataract" met voorsprong m'n favoriete nummers. Ik hou van de wat tragere, melancholische sfeer.

Naar Wiegedood luisteren kalmeerde mij, maar hun 2 nieuwste nummers word ik gewoon nerveus van. Wat een gatirritante riff is dat op dit nummer jong.

Ik was van plan om deze Vinyl te preorderen, maar na het beluisteren van "Nuages" en "FN Scar 16" ga ik het toch niet doen. De eerste 3 albums schaf ik me sowieso nog aan op vinyl, maar met de richting die ze nu uitgegaan zijn, zijn ze met mij alleszinds een fan verloren..
Goh de vorige albums waren idd beter. Het is eens iets anders, en klinkt idd nerveus, wat naar mijn mening niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Denk dat het album een beetje zal zijn zoals een album van Mysticum of Revenge, alles of niets. :biglaugh:

What's up met alle FN propaganda? :unsure:

Bah, not my cup of tea.

Ik was enorme van van de DDHHG trilogie. Wiegedood stond 2 jaar lang op 1 in mijn Spotify lijst "meest afgespeelde artiest".

1e blijft mijn favoriet!

Oud nieuws maar ik heb het volledig gemist blijkbaar :D maar Gotmoor heeft een nieuw album uit na 16 jaar?! Ik smaak hem wel, sluit ook meer aan bij de demo's. Vlaemsche Primitieven was een van mijn eerste black metal ontdekkingen, veel gedraaid destijds. Pain Provider was minder mijn meug.

What's up met alle FN propaganda? :unsure:

1e blijft mijn favoriet!

Oud nieuws maar ik heb het volledig gemist blijkbaar :D maar Gotmoor heeft een nieuw album uit na 16 jaar?! Ik smaak hem wel, sluit ook meer aan bij de demo's. Vlaemsche Primitieven was een van mijn eerste black metal ontdekkingen, veel gedraaid destijds. Pain Provider was minder mijn meug.
Pain Provider is inderdaad minder mijn ding. Gitarist Noctiz is thans actief in Lugubrum, dat nog altijd zeer solide albums uitbrengt en dan zwijg ik nog maar over het sublieme Paragon Impure. To Gaius! was bijna mijn AOTW geworden.

Naar goede gewoonte komt Thronefest weer af met een naam die niemand verwacht.
Urgehal gvd oO
Nu niet direct mijn grote favoriet maar wel speciaal genoeg om toch eens naar Kuurne af te zakken denk ik. Allez ook wel omdat de rest vd affiche wel in orde is (Mgla, Primordial, Havukruunu,...)

Terug
Bovenaan