Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles of gelijk welk album van Number of the Beast tot en met Seventh Son of a Seven Son + Brave New World voor hun beste album met de huidige lineup.Ik ken de discografie van Iron Maiden eigenlijk niet echt behalve het eerste album, en het tweede heb ik ook wel eens gehoord.
Welke albums raden jullie aan?
Ik heb een stokoude cd met losse nummers op, en daar viel het mij op dat ik vooral de nummers van Powerslave heel goed vond, dus die ga ik zeker al eens beluisteren.Alles of gelijk welk album van Number of the Beast tot en met Seventh Son of a Seven Son + Brave New World voor hun beste album met de huidige lineup.
Di'Anno is geweldig! In de eighties welteverstaan. Vandaag is dat een schim daarvan. De eerste twee albums hebben een heerlijke jeugdige speelsheid.Ik heb een stokoude cd met losse nummers op, en daar viel het mij op dat ik vooral de nummers van Powerslave heel goed vond, dus die ga ik zeker al eens beluisteren.
Ben ik trouwens de enige die de stem van Paul Di'Anno ook best goed vind?

Veel volk denk ikIk wil "We gaan naar de Maan" terug op YT.![]()
+1Ik wil "We gaan naar de Maan" terug op YT.![]()
Haha.. de oorzaak van mijn plan om een vinyl collectie te starten...Nice, goed idee!
Ga me ook effe bezig houden met lijstje van mijn vinyl collectie, van beste naar slechtste:
1) Kludde - In de Kwelm
De large. Media markt met momenten nog wel deftig, in Brussel Caroline records als Brussel in de buurt isHaha.. de oorzaak van mijn plan om een vinyl collectie te starten...
Ik wou die cd indertijd pre-orderen maar had per ongeluk de vinyl besteld
Mijn huidige top-4 (heb er nog maar 10, de rest zijn er met klassieke muziek uit de kringloopwinkel)
1) Kludde - In De Kwelm
2) Kanonenfieber - Menschenmülle
3) Heideroosjes - Noisy Fairytales
4) Batushka - Царю Небесный
Op de verlanglijst staan een hoop "must have" Black Metal albums, classic metal platen, de eerste 3 van Wiegedood, ...
Tips om goedkoop aan vinyl te geraken zijn altijd welkom. Zware Metal is bvb moeilijk te vinden in kringloopwinkels...

Zou beter Sad Wings of Destiny hebben gekozen!British Steel als hoogst gerangschikte Priest-plaat, Jules. Ouch.![]()
Die zouk mij inderdaad eens moeten aanschaffen en dan krijgt die ook wel een plaatsZou beter Sad Wings of Destiny hebben gekozen!