Metaaldraad

Alactraz heeft ook zijn eerste namen gedropd.
En blijkbaar komen daar de komende 4 dagen nog een hele hoop bands bij.
Vandaag black en death en er staan wel een aantal toffe dingen bij.

245503986_10159644034881007_305332054123992866_n.jpg

Holy fuck. Het gaat jaren geleden zijn dat ik nog iets van metal live heb gezien. Maar hier ben ik sowieso aanwezig. Wat een fucking affiche.

Misery Index, Aborted, The Black Dahlia Murder, Liar, Igorrr, Tessarect.

Zal eens mijn connecties aanspreken voor een plaatske op de guestlist :love:

Eerste Desertfest ervaring is me goed bevallen! Gezellige boel, veel leuker dan iets als Graspop.
Monkey3 was subliem, wat een gitarist. Regarde Les Hommes Tomber was zeer goed, Alkerdeel en Wolvennest zijn goed in wat ze doen, maar 't zal nooit helemaal mijn ding worden.
En Kludde niet vergeten! Die waren ook wel de moeite ;) Nieuw nummer klinkt ook weer veelbelovend.

Verder gisteren dezelfde groepen gezien als Cerulean, alleen ook nog een stuk Hangman's Chair meegepikt, wat ook zeer goed klonk. En ik ben wel een fan van zowel Alkerdeel als Wolvennest, die zaten er inderdaad ook weer boenk op. Monkey3 zeer goed, al vond ik hun vorige passage op Desertfest precies dan net dat beetje beter door het geluid dat toen echt perfect was, nu vond ik zeker in het begin de gitaar wat stil staan precies.
Ik was nog van plan om ook Acid mammoth mee te pikken, maar ik was zodanig moe na Monkey3 dat ik uiteindelijk ook al maar gewoon naar huis ben gegaan :unsure:

Vrijdag My Sleeping Karma, Cult of Occult en Somali Yacht Club gezien. Alle 3 waren wel goede optredens, Somali yacht club stak er wel bovenuit, topoptreden dat.
Zaterdag Eleanora, Dopelord, Conan, Villagers of Ioannina City, Colour Haze en Kadavar gezien. Villagers of Ioannina City kende ik niet echt, maar aangenaam verrast, griekse doedelzak (? ofzoiets) kan nog best een meerwaarde zijn. :unsure: Colour Haze subliem als altijd, Kadavar ook top, die drummer blijft geniaal. Conan was hard, zeer hard.

Zeker weer een geslaagde Desertfest alleszins.

Holy fuck. Het gaat jaren geleden zijn dat ik nog iets van metal live heb gezien. Maar hier ben ik sowieso aanwezig. Wat een fucking affiche.

Misery Index, Aborted, The Black Dahlia Murder, Liar, Igorrr, Tessarect.

Zal eens mijn connecties aanspreken voor een plaatske op de guestlist :love:
Shit yes. Doe daar eens een plaatske voor mij bij!

Ik heb paar dagen geleden per ongeluk de nieuwe Wiegedood gehoord. Wat een gedrocht is me dat!
Idd, ik ben zwaar teleurgesteld. Is/was een van m'n favoriete bands. Hopelijk is de rest op het album beter.

De gitaarlijn die start vanaf 13:40. Die komt me zo bekend voor, maar ik kan het niet thuisbrengen.

Iemand van jullie kenners die het herkennen?

Edit: ik denk dat ik het gevonden heb. "Xasthur - Walker Of Dissonant Worlds"

Laatst bewerkt:

Mijn kleine teen zegt dat @Obi-Jan dit gaat appreciëren. :unsure:
Wat is dit voor plaat zeg? Gisteravond loeihard opgegooid en gewoon op repeat laten staan.
Na een tijdje heb je toch echt geen weet meer van de tijd. Maar zalig om naar te luisteren, dit zal hier nog menigmaal opstaan.

Mocht dit ergens live te zien zijn, ik zou er heen durven rijden.

Wat is dit voor plaat zeg? Gisteravond loeihard opgegooid en gewoon op repeat laten staan.
Na een tijdje heb je toch echt geen weet meer van de tijd. Maar zalig om naar te luisteren, dit zal hier nog menigmaal opstaan.

Mocht dit ergens live te zien zijn, ik zou er heen durven rijden.
Dit weekend op Le Guess Who festival. My body is ready.

Terug
Bovenaan