Godverdikke Méan was plezant!
Traditiegewijs was het wel weer een affiche waarvan het merendeel mij kon gestolen worden, opgevuld met 1-2 bands die ik effectief wou zien. Normaal gezien skip ik het dan maar na zolang zonder festivals gezeten te hebben toch ma na daar gegaan.
Doodswens heb ik niet gezien, de laatste 2 nummers gehoord bij het aanschuiven voor bonnen. Niet mijn ding.
Bütcher had er duidelijk enorm veel goesting in en waren echt goed. Enorme podiumpresence ook.
Sulphur Aeon was zowat een mix van vanalles maar niks echt goed. Vreemde band imo
Sabathan kende ik niet maar het optreden heeft me ook niet echt overhaald om ze verder op te zoeken. Best veel opkomst wel voor die mannen.
Misþyrming was echt wel heel goed. Heel sfeervolle muziek waardoor ik een beetje bang was of het live tot zijn recht ging komen maar dat was voor niks nodig. Heel sterk optreden.
Bölzer blijft Bölzer, zaaddodend saai maar enorm populair. Het is zelfs al geen teleurstelling meer want ik weet al dat ik het niet goed ga vinden.
Sodom was ook in form. Festival van de herkenning, veel energie, dikke show. 90 minuten is wel iets te lang en ik was stikkapot achteraf. Ik ben dan ook niet wakker gebleven voor Tom G Warrior. Ik heb nooit een klik gehad met eender wat die man ooit geschreven heeft dus ik ging er niet op staan wachten.
Voor de rest: veel mensen terug gezien die ik al jaren niet gezien had, mijn lichaam dat duidelijk niet meer gewend is om festivals te doen en echt wel een gevoel van vrijheid. Topdag!