Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Bij Gojira is het wel gelukt om dat geluid goed te krijgen. Dus kan nog lukken. Zal waarschijnlijk wel voor Vorst gaan dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De enige die ik door en door ken is White Pony. Geen onvoorwaardelijk fan want sommige nummers irriteren mij, maar overall wel echt good times.Koi No Yokan
Diamond Eyes
Around The Fur
White Pony
Ohms
Saturday Night Wrist
Adrenaline (heel lang niet meer opgehad)
Gore
Deftones
Ik denk dat je mogelijks het rauwere Adrenaline wel zou kunnen appreciëren.De enige die ik door en door ken is White Pony. Geen onvoorwaardelijk fan want sommige nummers irriteren mij, maar overall wel echt good times.
Around the Fur en Deftones hebben ook wel wat spin time gekregen maar zijn geen albums die ik mee genomen heb naar latere fases in mijn leven. Koi No Yokan onlangs eens beluisterd en vond dat wel degelijk. Binnenkort zet ik Ohms wel eens op.
Ik snap de link niet, ‘t is geen kerk die in brand staat hé

Het mekka van de dance muziek is goed genoegIk snap de link niet, ‘t is geen kerk die in brand staat hé![]()
Ook nog eens de gok gewaagd.Bij Gojira is het wel gelukt om dat geluid goed te krijgen. Dus kan nog lukken. Zal waarschijnlijk wel voor Vorst gaan dan
Is dat bij jou gelukt bij de gewone ticketverkoop of presale? Bij mij bleef de site een tweetal minuten hangen, en tegen dat ik er op kon waren staanplaatsen uitverkocht, mijn dag is om zeep. Zitplaatsen bij Deftones da's ook maar niks.Ook nog eens de gok gewaagd.
We hebben staanplaatsen (vroeger was dat gewoon 1 ticket en maken dat je op tijd was dus wel goed dat dat veranderd is) dus hopelijk valt het goed mee!
Woensdag via Live Nation presale ook mijn staanplaats geboekt. Tot nu toe in Vorst altijd gezeten dus hopelijk ziek ik daar beneden goed met mijn meter 68.Ook nog eens de gok gewaagd.
We hebben staanplaatsen (vroeger was dat gewoon 1 ticket en maken dat je op tijd was dus wel goed dat dat veranderd is) dus hopelijk valt het goed mee!
Ik had een meeting om 11u dus vriendin van me heeft de tickets gefixt voor Lorna Shore, in de gewone verkoop.Is dat bij jou gelukt bij de gewone ticketverkoop of presale? Bij mij bleef de site een tweetal minuten hangen, en tegen dat ik er op kon waren staanplaatsen uitverkocht, mijn dag is om zeep. Zitplaatsen bij Deftones da's ook maar niks.
Laat ze maar headlinen op Alcatraz! Staan nog leuke dingen op die affiche.Savatage staat op Wacken 2026. Ik hoop dat ze dan terug naar Graspop komen.