Metaaldraad

De livestream is kwalitatief wel in orde, enkel viel de audio weg tijdens Alice in Chains hun cover.

Allé, ik zeg livestream maar er zit (bewust) een delay op van een kleine 2u. Momenteel is het bij mij dus aan Tool.
De “supergroups” waren wel heel tof om te zien, en Steven Tyler kan toch écht nog zingen.

Deftooooooooooooneeeeeeeeees !

Nieuw album Private Music 22 augustus. 30 januari Vorst Nationaal.

Single zelf: niet slecht maar wel wat Deftones op automatische piloot. Paar stukken dat ik denk "wow dat was cool" paar stukken "precies wat naar Brutus geluisterd". Overall goed maar niet mindblowing

Ik kijk er alvast naar uit, voor mij toch wel een geweldig consistente band. Waarschijnlijk niet de populairste mening maar ik denk dat Koi No Yokan mijn favoriet album van hun is.

Mijn top 3 is Adrenaline, White Pony en Diamond Eyes, niet per se in volgorde. Ik ga waarschijnlijk naar Vorst omdat het dichtbij is, en Amsterdam voor het goeie geluid.

Pfoe de self titled vind ik met voorsprong de minst goeie! White Pony vond ik als angsty tiener het beste maar ondertussen ben ik een angsty volwassene.

Koi No Yokan
Diamond Eyes
Around The Fur
White Pony
Ohms
Saturday Night Wrist
Adrenaline (heel lang niet meer opgehad)
Gore
Deftones

Zijn ze eigenlijk vandaag de dag live wat goed? Heb ze twee keer live gezien, één keer niks op aan te merken en één keer best zwak. Was in de periode dat Chino zo opgeblazen was dat hij elk moment kon gaan wegvliegen en na 3 nummers al buiten adem leek.

Pfoe de self titled vind ik met voorsprong de minst goeie! White Pony vond ik als angsty tiener het beste maar ondertussen ben ik een angsty volwassene.

Koi No Yokan
Diamond Eyes
Around The Fur
White Pony
Ohms
Saturday Night Wrist
Adrenaline (heel lang niet meer opgehad)
Gore
Deftones

Zijn ze eigenlijk vandaag de dag live wat goed? Heb ze twee keer live gezien, één keer niks op aan te merken en één keer best zwak. Was in de periode dat Chino zo opgeblazen was dat hij elk moment kon gaan wegvliegen en na 3 nummers al buiten adem leek.
Helaas is Deftones hit or miss in elke fase van hun carrière. In de AB 2010, dat blijft mij bij als een van de beste optredens ooit.

Hier kijk ik toch ook wel zwaar naar uit. Altijd al wel fan geweest van hun. Ik ken wel niet alles van Deftones maar de periode waar onder andere Beauty School en You've Seen The Butcher gereleased zijn is wel het beste qua Deftones. Koi No Yokan en Ohms bv vond ik ook wel top.

Februari '26 Lorna Shore in Vorst met supports Whitechapel, Shadow of Intent en Humanity's Last Breath.
Lorna heeft imo nogal een complex geluid dus in hoeverre dat goed gaat komen daar heb ik toch mijn twijfels bij.

Ik zou ze eventueel in Amsterdam kunnen gaan kijken maar die dag is het Sylosis in Gent, first world problems dus.

Terug
Bovenaan