Waar woon jij wel?Speelt al 42 jaar in de band. Dat is langer dan de meeste mensen hier leven. Respect.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar woon jij wel?Speelt al 42 jaar in de band. Dat is langer dan de meeste mensen hier leven. Respect.

Simon Dawson van British Lion (Steve Harris zen band) neemt overNicko Mcbrain stopt bij Iron Maiden. Opvolger wordt binnekort aangekondigd de show vannavond in Sao Paulo wordt zen laatste met Maiden. Blijkbaar is hij een beroerte van vorig jaar nooit helemaal te boven gekomen.
Jammer maar goed als het niet meer gaat is het beter om gewoon een stapje terug te zetten. Blij hem ooit gezien te hebben 6 jaar geleden in de Gelredome.
Is het niet gewoon tijd om op pensioen te gaan?Simon Dawson van British Lion (Steve Harris zen band) neemt over

Zeg dat aan de ScorpionsIs het niet gewoon tijd om op pensioen te gaan?![]()
Ergens logisch... Zo heb je een ritmesectie die al ingespeeld is op elkaar.Simon Dawson van British Lion (Steve Harris zen band) neemt over
Ik heb ergens wel het idee dat het niet zo lang meer gaat duren eigenlijk. Steve heeft zijn British Lion, Bruce zijn solo werk en zijn 27 andere projecten. Geen idee hoe lang de gitaristen het nog trekken.Is het niet gewoon tijd om op pensioen te gaan?![]()
) , zal dan maar zelf op de buy knop drukken .Zal het maar eens een kans geven, want op papier is Opeth een band die me zou moeten bevallen maar dat heeft het dus nooit gedaan.Amai, Opeth is een band waarbij ik mijn interesse compleet verloren was vanaf Blackwater Park (uitgezonderd hier en daar een los nummer), maar dat nieuw album is een bom!![]()
Heb je dan iets als Morningrise al eens beluisterd? Dat is intussen stokoud (hun tweede album), maar voor mij is dat een van de beste albums die ooit gemaakt zijn, terwijl ik Opeth verder nooit als 1 van mijn favoriete bands zou beschouwen.Zal het maar eens een kans geven, want op papier is Opeth een band die me zou moeten bevallen maar dat heeft het dus nooit gedaan.