Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Smells like teen spirit stond er ook in mocht er wel uit van mij.
En zet de lepelman van soundgarden maar in de plaats
En zet de lepelman van soundgarden maar in de plaats
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viso is eigenlijk een van de nummers die mij het hardst zijn bij gebleven omdat ik ze nog niet kende en wel echt goed vond. Dit, en bij uitbreiding het hele album, staat de komende dagen zeker nog op mijn playlist om eens uitgebreider te beluisteren.-Ik vind het nieuwe Pothamus album zeer goed, maar hoe vaak staan ze nu al meteen in de lijst, 3 keer? Euh...
Wtf is dit en waarom heb ik dit opgezocht. BAN MIEN.Ik ben trouwens een beetje verrast dat Hypa hypa er niet in stond...
Zou Eskimo Callboy niet geaccepteerd worden qua genre misschien?

Gij, gij hebt gene smaak gij!Wtf is dit en waarom heb ik dit opgezocht. BAN MIEN.![]()
Botsauto's zijn leuk!
Dit.Amenra is ongelofelijk overrated en gehyped. De trouwe horde fans, een kudde schapen. Daarmee zeg ik niet dat ze slecht zijn hoor, Mass IV vind ik hun hoogtepunt (en dus effectief een goed album). Maar om zo vaak in de top 666 te staan? Alsjeblieft zeg. Zonder Neurosis en Isis was er niet eens een Amenra, maar daar staat geen enkel nummer van in de lijst. Alles wat Amenra doet, hebben Neurosis en Isis al eerder gedaan, en vaak beter. Heel die debiele show met vleeshaken ga ik dan ook nooit snappen. Speel gewoon uw muziek en doe niet zo dramatisch.
Die zanger is anders wel ongelofelijk arrogant hoor.Misschien is Fleddy niet top maar het neemt zichzelf ook niet serieus. Tis nen urbanusfan en metalfan en de muziek is ook gewoon een combo van die 2
Tis 13 in een dozijn platte metalcore met teksten die van heel ver doen denken aan Urbanus (maar dan eerder van Geert Hoste niveau).Misschien is Fleddy niet top maar het neemt zichzelf ook niet serieus. Tis nen urbanusfan en metalfan en de muziek is ook gewoon een combo van die 2

Die kon ik best wel smaken tot mevrouw Tanghe compulsief begon te miauwen aan het einde van elke flard cleane tekst. En in alle eerlijkheid vind ik de muziek in wezen zeker niet slecht, maar nu ook niet meteen speciaal beter dan andere deftige sludgebands.Ik vind ze persoonlijk zelfs niet de beste sludge band in het land (dat is Oathbreaker)
Ook een van mijn favo black metal releases van de laatste jaren.Recent pas Knokkelklang ontdekt. Wow... Black metal die mij op 't lijf geschreven is.
![]()

Zeker ook Avgrunnens Klangverk en Kalk og Aske eens beluisteren dan. Hun eerste demo vind ik maar zo-zo, en Vandring vind ik ook niet over de hele lijn goed, maar de rest..Recent pas Knokkelklang ontdekt. Wow... Black metal die mij op 't lijf geschreven is.
![]()

Blackmetal promoten op de frontpage!btw, sinds wanneer ben jij hier redacteur?![]()
Ik heb nog iets veel beters teruggevonden! Ik kan de link om een of andere mysterieuze reden niet posten, maar zoek nu meteen Herrschaft - How Real Men Do op youtube en bekijk de clip!Wtf is dit en waarom heb ik dit opgezocht. BAN MIEN.![]()