Ik vind die beiden even oninteressantAmenra >>>> Neurosis, Isis en al die andere oninteressante bands.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die beiden even oninteressantAmenra >>>> Neurosis, Isis en al die andere oninteressante bands.

De vraag is dan ook voor de organisatoren van pakweg Graspop en Hellfest: met welke band als headliner kan ik mijn weide uitverkopen?Lamb of God spreekt een minder breed publiek aan dan Iron Maiden, maar in hun genre is dat inderdaad een prima band.
Als je Iron Maiden niet moet betalen kan je de weide gerust wat kleiner maken ook hé. Als je natuurlijk op inkomsten uit drank rekent, is dat niet zo optimaal.De vraag is dan ook voor de organisatoren van pakweg Graspop en Hellfest: met welke band als headliner kan ik mijn weide uitverkopen?
Ik heb zelf te weinig zicht op platenverkopen en luistercijfers om daar een uitspraak over te doen.
Zou je voor pakweg een Volbeat zoveel minder moeten betalen dan Maiden als headliner?Als je Iron Maiden niet moet betalen kan je de weide gerust wat kleiner maken ook hé. Als je natuurlijk op inkomsten uit drank rekent, is dat niet zo optimaal.
Ik mag hopen van wel.Zou je voor pakweg een Volbeat zoveel minder moeten betalen dan Maiden als headliner?

Zou je voor pakweg een Volbeat zoveel minder moeten betalen dan Maiden als headliner?
According to Billboard’s Boxscore report which reveals how much money is generated entirely from ticket sales alone, Iron Maiden received $2,926,064 in ticket sales at the Tele2 Arena in Stockholm Sweden.
Artist: Volbeat, Trivium & Digital Summer
Venue: Stage AE – Pittsburgh, PA
Date: Apr. 30th, 2014
Gross Sales: $70,121
Attendance/Capacity: 2,182 / 2,300
Ticket Prices: $35, $32

Dat vliegtuig van Bruce zuipt anders ook behoorlijk wat kerosine. Het Iron Maidendecor zal ook een behoorlijk budget bedragen, dat is bij Volbeat een pak minder.Pfoeh, die van Maiden kunnen wel wat extra boterhammetjes eten.![]()

Ben zelf absoluut geen fan, maar nu je 't zegt, inderdaad wel heel verrassend.BTW:Ook een schande dat Marilyn Manson totaal ontbreekt in de 666 platen .![]()
)
). Brutus en Amenra staan er volledig terecht in, maar het is wat veel. Fleddy kan daarentegen den hoogsten boom in.
Stinkfist en Aenema mochten misschien iets hoger.
Stargazer mocht ook hoger.Inderdaad, maar Walter was vaak ook wel de man met de visie, dus ik heb geen flauw idee wat er nu zal gebeuren met AR. Echt zonde, want ik was enorm benieuwd of ze die terugkeer naar de beginjaren konden waarmaken. Mij waren ze wat kwijt sinds Dim Carcosa.Jammer dat Ancient Rites er inderdaad niet in staat, benieuwd of ze nog een opvolger van Laguz gaan maken. Die dateert ook weeral van 2015. Er stond een en ander in de steigers, een terugkeer naar de rauwe beginjaren.
Dim Carcosa was het eerste album dat ik van hen kocht, dat viel zowat gelijktijdig samen met de aanschaf van hun live-DVD in Biebob, Vosselaar (And the hordes stood as one). Ik heb die helemaal grijsgedraaid, AR was samen met Dimmu Borgir mijn portaal naar de extremere metalregionen. Jammer dat ik hun laatste optredens met de oldschoolset niet meer heb kunnen zien. Conceptueel vind ik hun draai interessant en Gunther is een rasverteller, al is het muzikaal de laatste albums ook niet altijd mijn meug.Inderdaad, maar Walter was vaak ook wel de man met de visie, dus ik heb geen flauw idee wat er nu zal gebeuren met AR. Echt zonde, want ik was enorm benieuwd of ze die terugkeer naar de beginjaren konden waarmaken. Mij waren ze wat kwijt sinds Dim Carcosa.
Van de oude periode sowieso Man in the Box en Them Bones. Rooster, No Excuses en Down in a Hole zijn ook klassiekers maar misschien niet geschikt voor deze lijst. Van de nieuwe periode vind ik Check My Brain en Last of My Kind geweldig.Alice In Chains.
Welke nummers zou jij er dan nog in plaatsen.
De Layne Staley periode (Dirt,Jar Of Flies,,Facelift) of met Duvall?
Persoonlijk denk ik bvb aan een Rooster en Angry Chair.
Goed punt, extreem raar dat die niet in de lijst stond. Hoort er altijd in.Machine Head mis ik Ten Ton Hammer.
Dat vind ik wat minder, maar toen ik 14 was, was Soulfly wel mijn favoriete band. Nummers als Bleed of Eye For an Eye mogen er van mij zeker in.Soulfly dat nummer Corey Taylor Jumpda fuck up vind ik ook wel heerlijk.
Nu,ge gaat me uitlachen en niet begrijpen waarschijnlijk maar ik ben dan ook vooral redelijk mainstream gericht en vooral into Metal sinds Korn (staan er toch ook niet echt veel in) en de Nu-Metal scene.
Ik denk helemaal niet in termen van "wel of niet mainstream". Voor mij is het heel simpel: ofwel hoor ik het graag ofwel hoor ik het niet graag. Uiteindelijk zal Deftones ook wel als mainstream beschouwd worden zeker, maar dat is een van mijn all-time favourites. Eerste albums van Korn vind ik steengoed. Hun debuut zal ik nooit beu geraken. Anderzijds heb ik dan wel een afkeer voor Linkin Park, Limp Bizkit en consoorten. Maar het label 'mainstream' daar hecht ik dus geen belang aan.
Iets minder bekend he, maar Dig mag van mij zeker in de lijst....Mudvayne...
Van de oude periode sowieso Man in the Box en Them Bones. Rooster, No Excuses en Down in a Hole zijn ook klassiekers maar misschien niet geschikt voor deze lijst. Van de nieuwe periode vind ik Check My Brain en Last of My Kind geweldig.
Goed punt, extreem raar dat die niet in de lijst stond. Hoort er altijd in.
Dat vind ik wat minder, maar toen ik 14 was, was Soulfly wel mijn favoriete band. Nummers als Bleed of Eye For an Eye mogen er van mij zeker in.
Nah, waarom uitlachenIk denk helemaal niet in termen van "wel of niet mainstream". Voor mij is het heel simpel: ofwel hoor ik het graag ofwel hoor ik het niet graag. Uiteindelijk zal Deftones ook wel als mainstream beschouwd worden zeker, maar dat is een van mijn all-time favourites. Eerste albums van Korn vind ik steengoed. Hun debuut zal ik nooit beu geraken. Anderzijds heb ik dan wel een afkeer voor Linkin Park, Limp Bizkit en consoorten. Maar het label 'mainstream' daar hecht ik dus geen belang aan.
Waar ik veel minder goed tegen kan, zijn ongefundeerde hypes. Een voorbeeld dat mij altijd bij blijft: toen Wiegedood zijn bestaan aankondigde, was dat met veel toeters en bellen, en al meteen liepen er een paar mensen rond met een tattoo van hun takjes. Nog VOOR er ook maar 1 nummer te beluisteren was. Enkel en alleen omdat het tot church of Ra behoorde. Daar kan ik heel slecht tegen
Iets minder bekend he, maar Dig mag van mij zeker in de lijst.

Dat zou nog eens een toevoeging zijn!Ik ben trouwens een beetje verrast dat Hypa hypa er niet in stond...
Zou Eskimo Callboy niet geaccepteerd worden qua genre misschien?