Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Oef One had wel wat hoger gemogen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoort echt niet in de top 10 hé...Is Deutshland een goed nummer? Ja maar zak toch maar even een plaats of 30
Iced Earth en Satyricon verschiet ik wel van. Ik had zelf K.I.N.G. in m’n top 3 staan maar dat vond de autosearch bij het invoeren niet eensAlleen maar Black N1 gevonden ondertussen,vorig jaar nog op gestemd.
Nog bands die ik misschien over het hoofd heb gezien.
Iced Earth,Satyricon,Of Mice & Men en Celtic Frost.
Zou toch verwachten dat ze ergens te vinden zouden zijn tussen 666 platen.
.
Ik beaam dat,is mijn all-time favorite.Oef One had wel wat hoger gemogen.
Is Deutshland een goed nummer? Ja maar zak toch maar even een plaats of 30

Iced Earth en Satyricon verschiet ik wel van. Ik had zelf K.I.N.G. in m’n top 3 staan maar dat vond de autosearch bij het invoeren niet eens.
All along op 3 is wel![]()
Voor mij ook... Misschien dat ze beter iedereen een top 5 ipv een top 3 laten doorgeven en max 2 nummers per band.Zijn nog bands die ik persoonlijk er graag in zou zien,maar denk niet dat velen hier ermee akkoord zouden gaan.
Nog iets wat ik me afvraag,Marilyn Manson toch ook niet echt veel tegengekomen.
Toch ook opvallend.
Enfin zal wel spotify lijstje van verschijnen zeker,zal dan wel horen of die er genoeg in staat.
Hahaha savage.Amenra >>>> Neurosis, Isis en al die andere oninteressante bands.
MimimimimiAmenra >>>> Neurosis, Isis en al die andere oninteressante bands.
Das een artikel van 2018 dat nu precies geupdate is. Iets als Alien Weaponry zie ik nog wel de troon nemen als ze de huidige rage van metal met eigen roots ( The Hu) overstijgen.Ik weet niet goed wat de reden is. Misschien omdat de oude grote bands blijven voortdoen dat er geen "plaats" is voor vers bloed?
Of omdat metal nu zo breed gaat dat er bijna geen bands zijn die 3/4 van het publiek kunnen aanspreken? Of gewoon te veel keuze?
Er zijn genoeg goeie nummers gemaakt die wel gekend zijn bij velen, maar meer dan een nummer of 5 kent men vaak niet (beetje veralgemenen mag he)... Of is het een bias en zijn er ook veel mensen die van de vaste headliners ook maar een paar nummers/de setlist kennen?
Alien Weaponry wordt niet vermeld maar ik zou nie verschieten als die de komende jaren nog ferm groeien.
Alestorm is ook altijd een feestje, maar die zijn vermoedelijk wel al hun piek gepasseerd. Van mij mogen ze zeker nog even mee.
Ik merk dat Jinjer ook wel vrij populair aant worden is.
Er zijn een aantal bands die wel klinken als de gekende headliners (Airbourne, Greta Van Fleet, Orchid ....) maar ook hen zie ik niet direct headlinen op metal festivals.
), maar die nostalgie kan je niet faken.