Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was daar ook over aant denken (heb dan toevallig al vrij, en de rit naar Oudenaarde ook al genoeg gedaan voor het werk dus dat valt wel mee)De affiche van Unholy Congregation in Oudenaarde ziet er wel dik oké uit.
Vrijdag 1/12 - Vemod, Hulder, The Ruins of Beverast en Pale Spektre.
Zaterdag 2/12 - Slagmaur, Whoredom Rife, Eis, Kosmokrator, Häxenzjirkell, Darkest Mind, Oerheks en Follow the Hunt.
Moet nog eens zien of ik kan en welke dag. Vanuit Mol is Oudenaarde een heel eind, zeker op vrijdag in de spits.
Inderdaad een mooie affiche.De affiche van Unholy Congregation in Oudenaarde ziet er wel dik oké uit.
Zaterdag 2/12 - Slagmaur, Whoredom Rife, Eis, Kosmokrator, Häxenzjirkell, Darkest Mind, Oerheks en Follow the Hunt.
Moet nog eens zien of ik kan en welke dag. Vanuit Mol is Oudenaarde een heel eind, zeker op vrijdag in de spits.
De affiche van Unholy Congregation in Oudenaarde ziet er wel dik oké uit.
Nog aan het twijfelen, ze hebben het mij gevraagd om mee te gaan.Gaat iemand naar Hell's Balls in Kortrijk Xpo?
Ik besef dat ik oud begin te worden, als er mensen zo een line-up maar meh vinden. Heathen, Terrorizer, Raven, Massacre? Cro-Mags? Exumer? Hirax? Allemaal bands waar ik mee ben opgegroeid, alleen al die groepen zouden op 1 affiche moeten staan. In een muffe tent op een onbegaanbaar grasveld ergens in the middle of nowhere, inkom 25 euro en pinten aan 2,50.![]()
Ik word er nog niet echt warm van, al staan er een paar heel leuke dingen op de affiche. Maar overal toch een groot 'meh' gehalte.
Het gaat er hem bij mij meer om dat quasi al het interessante in kleine letterkes onderaan staat (en dus overdag een 30-40 min set moet spelen)Ik besef dat ik oud begin te worden, als er mensen zo een line-up maar meh vinden. Heathen, Terrorizer, Raven, Massacre? Cro-Mags? Exumer? Hirax? Allemaal bands waar ik mee ben opgegroeid, alleen al die groepen zouden op 1 affiche moeten staan. In een muffe tent op een onbegaanbaar grasveld ergens in the middle of nowhere, inkom 25 euro en pinten aan 2,50.

Was echt wel een talentvolle drummer die de zware taak om Joey te vervangen met verve heeft volbracht.Allez
![]()