Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ik heb die Lorna Shore ook eens gecheckt, halverwege het nummer weer afgezet, ik snap precies toch niet waarom daar tegenwoordig zo een hype rond is, maar om het met Cerulean zijn woorden te zeggen: Wat een kutmuziek![]()

Follow our socials to keep up to date with the latest news 
De datum dat Metallica aangekondigd zal worden.Iron Maiden gaan ze heus niet boeken hoor of het moet door omstandigheden niet anders kunnen.
Anyway,sta in de wachtrij voor combi .
Ben benieuwd waarom we die 28ste november op onze kalender moesten plaatsen?
Mag wel eens dat ze graspop nemen ipv altijd werchter.De datum dat Metallica aangekondigd zal worden.
Dat is toch het hardnekkige gerucht
Ze geven de vaste ‘klanten’ de kans om een combi te kopen zonder veel stress? Kan me inbeelden als ze Metallica aankondigen het snel zal gaanZou het nu wel vreemd vinden dat de allergrootste naam die ze kunnen pakken aangekondigd wordt na dat de tickets in verkoop gaan
Want het volk dat afzakt naar Dessel na de aankondiging van Metallica koopt direct een ticket voor 4 dagen Graspop? Wie twijfelt voor een dagticket vrijdag is er aan voor de moeite dat wel. Ik zie Download ook maar als iets op zichzelf staand hoor, de tour van dit jaar heeft de UK geskipt de laatste keer dat ze daar geweest zijn was 2019, dan kunt ge wel is twee dagen headlinen.Ze geven de vaste ‘klanten’ de kans om een combi te kopen zonder veel stress? Kan me inbeelden als ze Metallica aankondigen het snel zal gaan
er zaten er alvast veel te refreshen om 10u16 uur

Op de site van graspop of op youtube?er zaten er alvast veel te refreshen om 10u![]()