Metaaldraad

op naar 20u vanavond haha

Denk het niet ;)

Graspop doet volgens mij zo laat geen aankondigingen tenzij het met overleg is met de desbetreffende band/artiest.

Deze zou op facebook van Pantera staan.

6jHGmkc.jpg

Edit: Metallica op GMM zal niks zijn.
16 en 18 juni in Zweden.

Cool concept!
Mss kijken voor ergens in 2024 eentje te doen in de VS. Mijn voorkeur gaat naar het stadion van de Seahawks omdat je dan in de herfst nog wat kan gaan rondtrekken in het NW van de VS. Toch wel bucketlist materiaal (de reis dan, Metallica in de States is al geschrapt)

Ach ja. Al 26 blijf ik obsessief over de RtL, MoP en AJFA, en ik heb een soft spot voor Load en (iets minder) Reload, maar wat ze tegenwoordig doen interesseert mij echt geen hol meer. Van mij mocht het gedaan zijn na Newsted zijn vertrek, maar hij was natuurlijk geen sleutelfiguur.

Allez ik heb tickets voor Warschau :)
Walgelijk duur, en de conversion rate van Zloty naar Euro hielp ook niet bepaald, maar soit... Ik ga er maar ineens een weekje Polen aan breien.

Vandaag nog maar alleen de 2daagse tickets he?
Dagtickets zijn pas voor januari. En de algemene verkoop is vanaf vrijdag.
Vandaag is het pre-sale voor fifth members. Vanaf 11u kan je bestellen met u code, ik ben legacy (aka vroeger lid van de betalende metclub) dus ik mocht nog 2 uur vroeger inloggen.

In elk geval, het geld is van de rekening, de tickets zitten in de mailbox en binnenkort zitten we samen om de reis zelf ff te bespreken. Enige wat ik nu nog moet doen is hopen dat 5FDP ophoudt met bestaan tegen juli 2024 zodat die vervangen kunnen worden door deftige support.

Terug
Bovenaan