Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook 2 tickets binnen

Oh gij waart serieus laatst? Ik dacht dat ge aan't zwanzen waart.

Zoals bij zoveel bands , het ouder werk beter is , zeker .Over Duitse metal gesproken: wat zijn de meningen over de nieuwe Rammstein?
Deze is wel beter dan de vorige, goeie opbouw in de setlist van rustige nummers naar het meer stevig werk, wordt ook wat minder electronica gebruiktZoals bij zoveel bands , het ouder werk beter is , zeker .
Puur uit nostalgie ga ik Limp Bizkit toch es checken op PKP ergens aan nen toog.Gaat er iemand naar Pukkelpop? Vrijdag Slipknot, zaterdag Limp Bizkit en zondag Bring Me The Horizon.
Was dat maar op Alcatraz hé godverdomme. Maar daar zijn ze nog te klein voor.
Lol bijna niemand gelooft mij dus he :')Oh gij waart serieus laatst? Ik dacht dat ge aan't zwanzen waart.![]()
Hier gisteren ook al ticketje gescoord. Vorige week ons goe geamuseerd in de Trix!![]()
Vrijdag ticket PKP,Combi GMM en 1 Juli RW voor Metallica.Gaat er iemand naar Pukkelpop? Vrijdag Slipknot, zaterdag Limp Bizkit en zondag Bring Me The Horizon.
Was dat maar op Alcatraz hé godverdomme. Maar daar zijn ze nog te klein voor.
Meningen verschillen uiteraard, maar Zeit is opnieuw een zeer elektronisch album geworden, doet me nostalgisch terugdenken aan hun beginperiode met de albums Herzeleid en Sehnsucht. Het vorige ongetitelde album neigde al naar de tendens van opnieuw meer elektronica te gebruiken terwijl het album daarvoor (Liebe ist für alle da) zeer hard was en zeer weinig elektronica.Deze is wel beter dan de vorige, goeie opbouw in de setlist van rustige nummers naar het meer stevig werk, wordt ook wat minder electronica gebruikt

Vorig album vond ik echt sterk. Deze vind ik na 2 volledige luisterbeurten eerder saai. Degelijk zonder uitschietersOver Duitse metal gesproken: wat zijn de meningen over de nieuwe Rammstein?
Bij mij juist omgekeerd. Ook gwn de themas: u nummer lugen noemen en dan de autotune in overdrive laten gaan. Angst dat cool gedaan is en wat doet denken aan gojira, Zick zack waarin ze plastische chirurgie uitlachenVorig album vond ik echt sterk. Deze vind ik na 2 volledige luisterbeurten eerder saai. Degelijk zonder uitschieters
Tot nu toe enkel in de auto beluisterd. Zick Zack had ik al de clip gezien.Bij mij juist omgekeerd. Ook gwn de themas: u nummer lugen noemen en dan de autotune in overdrive laten gaan. Angst dat cool gedaan is en wat doet denken aan gojira, Zick zack waarin ze plastische chirurgie uitlachen

Hier ook RW voor Metallica. Alcatraz ga ik ook eens langs.Vrijdag ticket PKP,Combi GMM en 1 Juli RW voor Metallica.
Ik hoop dat ge zijt gaan zien want het was belachelijk goed vrijdag.Heb Benediction een paar jaar geleden nog eens gezien. Zo slecht, ik herkende amper een nummer.