Metaaldraad

Toevallig nog volk in Eindhoven dit weekend?
Het is geleden van 2011 dat ik Dismember live heb gezien, en van in 2008 dat ik ze bewust heb meegemaakt dus ik kijk enorm uit naar morgen.
Maar vanavond al opwarmen met oa Benediction en Blood Red Throne.

Present. Wel alleen vandaag en morgen.
Ook vooral voor Dismember.
Demolition Hammer, Sacramentum en Undergang wil ik ook wel zien. En gaan drinken bij Van Moll. :biglaugh:

Heb Benediction een paar jaar geleden nog eens gezien. Zo slecht, ik herkende amper een nummer.

Gaat er iemand naar Pukkelpop? Vrijdag Slipknot, zaterdag Limp Bizkit en zondag Bring Me The Horizon.

Was dat maar op Alcatraz hé godverdomme. Maar daar zijn ze nog te klein voor.

1651236644586.png

Oh yeah :love2:

Gaat er iemand naar Pukkelpop? Vrijdag Slipknot, zaterdag Limp Bizkit en zondag Bring Me The Horizon.

Was dat maar op Alcatraz hé godverdomme. Maar daar zijn ze nog te klein voor.
Puur uit nostalgie ga ik Limp Bizkit toch es checken op PKP ergens aan nen toog.
Niet dat ik er veel van verwacht want hun vorige passage op Graspop was een optreden met teveel covers waar geen vaart in zat.

Deze is wel beter dan de vorige, goeie opbouw in de setlist van rustige nummers naar het meer stevig werk, wordt ook wat minder electronica gebruikt
Meningen verschillen uiteraard, maar Zeit is opnieuw een zeer elektronisch album geworden, doet me nostalgisch terugdenken aan hun beginperiode met de albums Herzeleid en Sehnsucht. Het vorige ongetitelde album neigde al naar de tendens van opnieuw meer elektronica te gebruiken terwijl het album daarvoor (Liebe ist für alle da) zeer hard was en zeer weinig elektronica.
Conclusie: topalbum waarbij de openingstrack en het nummer Giftig mijn favorieten zijn. Helemaal oldschool en zeeeer elektronisch. Super :)

Bij mij juist omgekeerd. Ook gwn de themas: u nummer lugen noemen en dan de autotune in overdrive laten gaan. Angst dat cool gedaan is en wat doet denken aan gojira, Zick zack waarin ze plastische chirurgie uitlachen
Tot nu toe enkel in de auto beluisterd. Zick Zack had ik al de clip gezien.

Er is 1 nummers die ongeveer dezelfde stem heeft of puppe. Maar weet niet meer welk. Tekst van OK viel wel op 😆

Vrijdag ticket PKP,Combi GMM en 1 Juli RW voor Metallica.
Hier ook RW voor Metallica. Alcatraz ga ik ook eens langs.

Vrijdag combi gekocht voor pukkelpop. Iemand goede adressen om te overnachten? Mag een eindje weg zijn, we hebben een wagen en parkeren die op de festival parking. De prijzen dichtbij zijn om van omver te vallen.

Heb Benediction een paar jaar geleden nog eens gezien. Zo slecht, ik herkende amper een nummer.
Ik hoop dat ge zijt gaan zien want het was belachelijk goed vrijdag.
Mij goed geamuseerd daar in Eindhoven! Toffe stad, goeie bands gezien ook maar het geluid in de Effenaar trekt toch ook op geen hol he... Op dat vlak is het jammer dat het niet meer in Tilburg te doen is. Daar geraak je een pak moeilijker aan een hotel maar de 013 is zoveel beter qua zaal dan die Effenaar.

Terug
Bovenaan