Metaaldraad

Blind Channel zou ik toch heel graag eens live zien.

Enkele simpele vragen:
Eskimo Callboy, staat op Alcatraz op affiche als Electric Callboy?

In 2020 BMTH ontdekt, album Post-Human: Survival Horror. Iedere song op dat album vind ik de max. Andere albums een kans gegeven en ik kan het maar niet smaken. Gisteren lees ik dan dat zij nooit 2x hetzelfde album zullen maken omdat die steevast veranderen van genre. Klopt dat?
Eskimo is inderdaad beledigend, en Inuit Callboy klinkt niet zo goed :fingerguns:

Morgen is het zover: de Roadburn waar we drie jaar op hebben moeten wachten. Vanavond al de pre-party meepikken in de 013. Ik denk niet dat ik ooit al harder naar een festival heb uitgekeken, dat gaat daar een serieuze ontlading worden. :love:

Net eens gekeken naar die line-up. Normaal ken ik daar toch wel iets meer van dan de 3 bands ofzo die nu bekend klinken. Lijkt me obscuurder te worden of ik ben er gewoon nog minder mee bezig, dat kan natuurlijk ook.

Soit, veel plezier!

Ben eens door heel de Paradise Lost discografie aan het gaan. De eerste 3 albums kende ik wel maar deden me vroeger niet veel, maar nu merk ik dat ze wel echt hun goeie momenten hebben. Daarna wordt het........ een beetje raar. Nu naar Host aan het luisteren en dat klinkt vooral als een flauwe, zwaardere versie van Depeche Mode imo. Cleane vocals schieten wat tekort.

Ben op deze gebotst zojuist
Blijkbaar zijn er paar mannen van Amenra bij betrokken.
Ergens is dat wel te horen maar vind deze toch al beter dan wat ik van Amenra heb gehoord.

Ben eens door heel de Paradise Lost discografie aan het gaan. De eerste 3 albums kende ik wel maar deden me vroeger niet veel, maar nu merk ik dat ze wel echt hun goeie momenten hebben. Daarna wordt het........ een beetje raar. Nu naar Host aan het luisteren en dat klinkt vooral als een flauwe, zwaardere versie van Depeche Mode imo. Cleane vocals schieten wat tekort.
Hun laatste platen zijn ook weer de moeite. Draconian Times, Icon en Faith Divides Us zijn mijn favorieten.

Hun laatste platen zijn ook weer de moeite. Draconian Times, Icon en Faith Divides Us zijn mijn favorieten.
Ik heb ze leren kennen door het nummer Beneath Broken Earth. Daardoor is The Plague Within met voorsprong mijn favoriete album van hen.

enkel Faith Divides Us heb ik al af en toe bewust opgezet. Voor de rest moet ik nog eens tijd maken...

De nieuwe Northlane is uit en wow, die mix van metal en techno/EDM of whatever, geniaal gedaan.
Elk nummer zou de soundtrack kunnen zijn van een Matrix/Cyberpunk/Sci-fi film lol

Die overgang op 2:18 had ik niet verwacht, dat is gewoon full techno haha

De nieuwe Northlane is uit en wow, die mix van metal en techno/EDM of whatever, geniaal gedaan.
Elk nummer zou de soundtrack kunnen zijn van een Matrix/Cyberpunk/Sci-fi film lol

Die overgang op 2:18 had ik niet verwacht, dat is gewoon full techno haha

teveel techno en sci fi voor mij

Waarschijnlijk nog wel eens gaan zien maar ik vrees voor een Volbeat verhaal en ben dus heel blij dat ik ze vorige week nog gezien heb in een, relatief, kleine zaal.

Hoe bedoel je?
Dat de groep té succesvol wordt en de relatief kleinschalige charme verdwijnt?

Black Sabbath (maar die treden niet meer op) zou ik dolgraag in een kleine groezelige zaal willen zien zoals Het Bos, maar daar moet je niet op rekenen. Dat is meestal op een gigantische weide of zaal.

Vanavond naar de première van Zeit geweest in Kinepolis.

"Angst" ongetwijfeld het beste nummer van het album.

Met "OK - Ohne Kondom" gewoon weer een nummer waar alleen Rammstein mee weg komt... schitterend. :biglaugh:

"Giftig" een typische Rammstein song die bekend in de oren klinkt.

Laat die 2 concerten in Oostende maar komen. :clap:

Terug
Bovenaan