Mentaal Welzijn

Welke diagnose heb jij?

  • Depressie

    Stemmen: 63 29,9%
  • Angst- en/of paniekstoornis

    Stemmen: 69 32,7%
  • AD(H)D

    Stemmen: 36 17,1%
  • Autisme

    Stemmen: 37 17,5%
  • OCD - obsessief compulsieve stoornis

    Stemmen: 15 7,1%
  • PTSS - posttraumatisch stresssyndroom

    Stemmen: 20 9,5%
  • Borderline

    Stemmen: 7 3,3%
  • Bipolair

    Stemmen: 8 3,8%
  • Schizofrenie

    Stemmen: 4 1,9%
  • Eetstoornis

    Stemmen: 18 8,5%
  • Verslaving

    Stemmen: 26 12,3%
  • Burn-out

    Stemmen: 34 16,1%
  • Ander

    Stemmen: 31 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    211
Misschien een tip voor mensen die overspannen zijn en richting burn-out gaan...

Als je in aanmerking komt kan je via Fedris (Federaal Agentschap voor beroeprisico's) 2 jaar lang gratis sessies volgen bij een erkend psycholoog.

Had er zelf ook nooit eerder van gehoord. Vandaar geef ik het maar mee. Wie weet kan het iemand helpen.

Website is www.fedris.be
 
Terug
Bovenaan