apzoeir
Well-known member
Misschien een tip voor mensen die overspannen zijn en richting burn-out gaan...
Als je in aanmerking komt kan je via Fedris (Federaal Agentschap voor beroeprisico's) 2 jaar lang gratis sessies volgen bij een erkend psycholoog.
Had er zelf ook nooit eerder van gehoord. Vandaar geef ik het maar mee. Wie weet kan het iemand helpen.
Website is www.fedris.be
Als je in aanmerking komt kan je via Fedris (Federaal Agentschap voor beroeprisico's) 2 jaar lang gratis sessies volgen bij een erkend psycholoog.
Had er zelf ook nooit eerder van gehoord. Vandaar geef ik het maar mee. Wie weet kan het iemand helpen.
Website is www.fedris.be