Medisch ongemak: second opinion

Ik heb al jaren dat als ik te lang wacht met de grote boodschap
Zijt ge obees of bedlederig? Of beide?
Wat is de reden dat ge zo gierig zijt met uw toiletbezoeken? Moet ge zelf water oppompen voor de wc? Zoveel vragen eigenlijk.

Zijt ge obees of bedlederig? Of beide?
Wat is de reden dat ge zo gierig zijt met uw toiletbezoeken? Moet ge zelf water oppompen voor de wc? Zoveel vragen eigenlijk.
Het is een uniek talent dat ik probeer tot een status te brengen waarbij het monetized is

Ik zou denken dat arts 1 denkt in de richting van een pudendus neuralgie.
Ik zou er iig (opnieuw) mee naar de huisarts gaan en die kan eventueel doorverwijzen.

Als ik voel dat ik moet pissen en ik wacht een paar dagen krijg ik helse pijnen in mijn onderbuik... Ma echt, helse pijnen, precies of mijn blaas gaat ontploffen.

Nee serieus, aje moe kakken moeje kakken.

Wat wil je dat de arts gaat zeggen of gaat onderzoeken?

Je zegt zelf dat de pijn er is na enige dagen de kak ophouden.
Begin eens met een goede stoelganghygiene en als het probleem dan opgelost is vermijd je onnodige onderzoeken/doktersbezoeken…

Misschien zit je dikke darm zodanig vol dat het duwt tegen je prostaat en zo uitstraalt naar je bakzak. Wie gaat er nu ook express 3 dagen niet kakken. Ik zou ook helse pijnen hebben want ik zou open scheuren tot aan mijn balzak het moment dat ik dan naar het wc ga.

In dit geval helemaal niet, daarvoor vond ik het iets te privé. Maar het paste nu ook niet echt in Ergernissen.
Maar pijn hebben omdat je beslist meerdere dagen na elkaar niet te gaan kakken op de momenten dat uw lichaam zegt dat het moet kan je moeilijk een medisch ongemak noemen waar een second opinion voor nodig is eh. Da’s eerder het begin van een “Uw lompe stoot van de dag” thread. :unsure:

Het is geen beslissing, het gebeurt gewoon niet of het komt ff niet uit en dan gaat die in snooze. Again, ik ken het verschil wel tussen het ophouden en daar pijn van hebben en mijn ballen die precies bijeen geperst worden.

Dit had al lang afgerond kunnen zijn, ik wou gewoon een klaagmuur 😞

Ik zou gewoon al starten met een periode probiotica te nemen en wat meer fruit en vezels te eten, zodat je stoelgang een normale frequentie krijgt. Zelfs als de pijn nadien niet weg is en er toch een andere oorzaak gezocht moet worden, heb je dan toch al een gezonder darmstelsel.

Er bestaat ook zoiets als lavementen, en allerlei afgeleiden.
Soms kan een oplossing eenvoudig zijn en heel wat klachten verhelpen.

Er bestaat zoiets als een teelbaltorsie, dat is een spoedgeval, als de pijn langer duurt dan een paar minuten toch beter nier mee blijven lopen en naar spoed ermee.

Terug
Bovenaan