Zijt ge obees of bedlederig? Of beide?Ik heb al jaren dat als ik te lang wacht met de grote boodschap
Wat is de reden dat ge zo gierig zijt met uw toiletbezoeken? Moet ge zelf water oppompen voor de wc? Zoveel vragen eigenlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijt ge obees of bedlederig? Of beide?Ik heb al jaren dat als ik te lang wacht met de grote boodschap
Het is een uniek talent dat ik probeer tot een status te brengen waarbij het monetized isZijt ge obees of bedlederig? Of beide?
Wat is de reden dat ge zo gierig zijt met uw toiletbezoeken? Moet ge zelf water oppompen voor de wc? Zoveel vragen eigenlijk.
Zijt ge obees of bedlederig? Of beide?
Seo of iets in die aard.Lol, waarom wordt dit een apart topic?![]()
In dit geval helemaal niet, daarvoor vond ik het iets te privé. Maar het paste nu ook niet echt in Ergernissen.Seo of iets in die aard.
Stoelgang Eindeloos Ophouden
Maar wat verwacht je dat je lichaam doet om je te overtuigen om naar toilet te gaan ?Uhu. Want dat gevoel is anders.
?Maar pijn hebben omdat je beslist meerdere dagen na elkaar niet te gaan kakken op de momenten dat uw lichaam zegt dat het moet kan je moeilijk een medisch ongemak noemen waar een second opinion voor nodig is eh. Da’s eerder het begin van een “Uw lompe stoot van de dag” thread.In dit geval helemaal niet, daarvoor vond ik het iets te privé. Maar het paste nu ook niet echt in Ergernissen.