Ziet er goed uit! 30 maart op D+
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer vette trailer, enkel op't eerste zicht minder fan van het kostuum.
Ziet er goed uit! 30 maart op D+
Eternals ook net gezien. Toch 1 van de mindere. Teveel nieuwe karakters om je in 1 film om iemand van hen te laten geven, en niet genoeg gelinkt aan de rest van de MCU om het op dat vlak misschien wat interessanter te maken. Hoewel ik het wel leuke acteurs vond, maar ze kregen te weinig te doen.
Krijg serieuze X-men vibes bij deze film. Durf er geld op zetten dat deze film belangrijk gaat zijn voor de uiteindelijke intrede van X-men in de MCU.

Ik vond dat historische op zich ook niet slecht ofzo maar dat constant back and forward doen maakte het gwn heel hak op de tak en vermoeiend.Ik vond de historische setting van Eternals wel leuk, maar er gebeurde echt te weinig om het een voltreffer te noemen. En wat er dan gebeurde was veel te snel afgehandeld.
Maar toch een mooie aanzet voor de nieuwe Universe. Arishem deed me trouwens ook onmiddellijk denken aan The Watcher van in What If? Of beeld ik me dat in?![]()
Ik vond de historische setting van Eternals wel leuk, maar er gebeurde echt te weinig om het een voltreffer te noemen. En wat er dan gebeurde was veel te snel afgehandeld.
Maar toch een mooie aanzet voor de nieuwe Universe. Arishem deed me trouwens ook onmiddellijk denken aan The Watcher van in What If? Of beeld ik me dat in?![]()

. Op dat moment zijn de 2 andere verbaasd zijn dat Tobey Maguire gewoon zomaar uit zijn lichaam webs kan schieten terwijl Holland daarvoor dus gewoon tech gebruikt ?! Maar het was de Maguire Spider-Man die door een spin gebeten was.
.
.Ben met mijn zoontje No Way Home gaan zien. Hij is nogal zot van Spider-Man de laatste tijd.
Maar volgens mij zit er daar toch een inconsistentie van jewelste in.
Een gegeven moment spreekt Tom Holland over vroeger hoe hij gebeten is door die radio-actieve spin. Ik vond het al raar omdat in vorige films het duidelijk is dat Spider-Man veel van zijn capabilities aan tech te danken heeft en dit dus een ander soort Spider-Man is dan in de eerste films. Ik wist toen overigens nog niet dat dat effectief zo is en ze in deze film ineens allemaal gingen samenkomen. Op dat moment zijn de 2 andere verbaasd zijn dat Tobey Maguire gewoon zomaar uit zijn lichaam webs kan schieten terwijl Holland daarvoor dus gewoon tech gebruikt ?! Maar het was de Maguire Spider-Man die door een spin gebeten was.
Of mis ik nu iets ?
Moet ook zeggen dat ik niet alle vroeger Spider-Man films gezien heb. En ik ook van de MCU maar stukken ken. Zou eigenlijk ook eens de hele reeks in spaghetti-order willen zien, maar dat gaat mij veel avondjes kosten.
EDIT: Nu ik er zo over nadenk, begrijp ik wel meer niet...
Namelijk dat bvb Ottavius en Green Goblin ook Peter Parker niet herkennen, want ja, andere multiverse. Maar hoe kan het dan dat Holland wél Green Goblin en Ottavius kent ?
Allez, ik vond dat allemaal redelijk rommelig eigenlijk, maar nogmaals, misschien snap ik de hele geschiedenis niet genoeg.
De cinema's zijn hier nog gesloten...Ze zijn alle 3 gebeten door een spin. Zijn superstrength en over muren/plafonds lopen zijn hier een van de gevolgen van (net zoals de overige iteraties). Tobey-Spiderman heeft als enige de 'bioloigsche' webshooters. De verwarring is er waarschijnlijk omdat we nooit een origin story gehad hebben voor MCU-spidey, maar als ik me niet vergis gaat dit gebeuren in de (geanimeerde) Disney+-serie die op komst is.
Is het trouwens niet redelijk omslachtig om nog in spoilertags te praten over een film die al een maand uit is en één van de meest bekeken films is allertijden?

Ben met mijn zoontje No Way Home gaan zien. Hij is nogal zot van Spider-Man de laatste tijd.
Een gegeven moment spreekt Tom Holland over vroeger hoe hij gebeten is door die radio-actieve spin. Ik vond het al raar omdat in vorige films het duidelijk is dat Spider-Man veel van zijn capabilities aan tech te danken heeft en dit dus een ander soort Spider-Man is dan in de eerste films. Ik wist toen overigens nog niet dat dat effectief zo is en ze in deze film ineens allemaal gingen samenkomen. Op dat moment zijn de 2 andere verbaasd zijn dat Tobey Maguire gewoon zomaar uit zijn lichaam webs kan schieten terwijl Holland daarvoor dus gewoon tech gebruikt ?! Maar het was de Maguire Spider-Man die door een spin gebeten was.
Of mis ik nu iets ?
Moet ook zeggen dat ik niet alle vroeger Spider-Man films gezien heb. En ik ook van de MCU maar stukken ken. Zou eigenlijk ook eens de hele reeks in spaghetti-order willen zien, maar dat gaat mij veel avondjes kosten.
Namelijk dat bvb Ottavius en Green Goblin ook Peter Parker niet herkennen, want ja, andere multiverse. Maar hoe kan het dan dat Holland wél Green Goblin en Ottavius kent ?
Allez, ik vond dat allemaal redelijk rommelig eigenlijk, maar nogmaals, misschien snap ik de hele geschiedenis niet genoeg.
Voor zover ik me herinner herkent Peter Doc Ock en Green Goblin toch niet?
heb jij de film(s) wel gezien?Ben met mijn zoontje No Way Home gaan zien. Hij is nogal zot van Spider-Man de laatste tijd.
Of mis ik nu iets ?