Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, da's een probleem natuurlijk.Die tweede en derde vraag hebben mij liggen gehad. Best wel blij met mijn resultaat (why oh why moest ik Eldritch Horror: Mountains of Madness voluit schrijven? Met enkel de expansion titel had ik misschien meer gescoord lol)
Tuurlijk welEn ik kan er helaas niet alles perfect uitfilteren natuurlijk

Op welke manier?@Vinceness stelt me toch een beetje teleur ze![]()

Ah, dan waart gij die andereNog nooit gehoord van K2. Zo weinig liefde voor Terra Mystica![]()

Allez, ik heb goed getraind voor de UNMATCH-game (die maar niet komt)@Palasam kon het weer niet verdragen! Dedju toch!
.Goed om te weten dat er nog echte boardgamers zijnAh, dan waart gij die andere![]()

Qua puntenaantal he. Maar ge kent maar 3 spellen ook dus ja. Marvel Champions, Kingdom Death en WarhammerOp welke manier?![]()

Ge vergeet Gloomhaven en Spirit Island.Qua puntenaantal he. Maar ge kent maar 3 spellen ook dus ja. Marvel Champions, Kingdom Death en Warhammer![]()
@Palasam en ik spelen het echte spel, proficiat met uw bronzen medaille!Amai dees was niet men 'ronde' =D
Echte*Ik wou ook het slechte spel spelen, maar dan eindig ik opeens pal int midden... gefucked voor beide spellen ja![]()