Marvel's Wolverine

Heel vreemde manier van aankondigen idd.
Anderhalve week geleden nog een State of play gedaan. Waarom het daar dan niet aankondigen samen met nieuwe gameplay.

Laatst bewerkt:
Helemaal niets voor mij. Jammer want in die allereerste teaser zat de sfeer wel goed. Ik moet wel ook gewoon stoppen met altijd iets next-gen te verwachten van deze grote aankondigingen want alles ziet er dan onmiddellijk gedateerd uit met zo'n hoge verwachtingen.

Laatst bewerkt:
Lijkt eigenlijk gewoon een vervolg op dat Wolverine spel van ondertussen 15? jaar geleden. Weinig enthousiast over spijtig genoeg.

En wat is dat met first party Sony games hun graphics? Dit ziet er toch enorm matig uit?

Lijkt eigenlijk gewoon een vervolg op dat Wolverine spel van ondertussen 15? jaar geleden. Weinig enthousiast over spijtig genoeg.

En wat is dat met first party Sony games hun graphics? Dit ziet er toch enorm matig uit?
Dit is nu toch ook wel imo overdreven eh, veel meer ga je uit die ps5 niet meer kunnen persen het ziet er gewoon goed uit niet wow maar ook niet slecht.

Weet wel niet of het iets voor mij is zal nog wat meer gameplay afwachten.

Ziet er wel heerlijk bruut uit. Alleen wist ik niet dat Logan ook de kracht had om al lopend zichzelf en zijn outfit terug proper te maken van al het bloed.

Terug
Bovenaan