Marvel's Spider-Man 2

Marvel's Spider-Man 2

Mja mischien in de tentoonstelking gevallen en vlug gerepareerd, ik denk niet dat ze veel sympathie gaan krijgen als het bij iedereen zo is.
Misschien inderdaad who knows, maar dat is geen € 150 gok waard voor mij eigenlijk.
Ze doen hier en daar wel eens dingen waar ze minder sympathie voor krijgen vind ik dus daar hou ik niet aan vast.
Ik hoop ook dat het een leuk beeldje gaat zijn, mja ik wou hem wel graag maar het moet niet per se dus ga er de gok niet voor wagen...

Heb na dat filmpje ook nog gezocht, maar ik vond (vorige week) nergens duidelijke foto's of iets op Youtube ofz ervan.
Dus mijn twijfel werd niet echt weggenomen.

Nochtans vond ik dat vorig beeldje heel mooi.
Was wel wat klein maar qua details en alles vond ik die wel dik oke.

Statue uit mijn CE van de eerste game had ook een lijmrest op de palm van Spider-Man, vond het toen ook schandalig...

Beetje off-topic, maar hebben jullie al eens gecheckt hoe jullie ook mee in Metacritics opgenomen kunnen worden ? Ik merkte daar namelijk dat een van de 100+ Spider-man 2 reviews die nu al opgenomen zijn in Metacritic, die van Het Nieuwsblad is.

Beetje off-topic, maar hebben jullie al eens gecheckt hoe jullie ook mee in Metacritics opgenomen kunnen worden ? Ik merkte daar namelijk dat een van de 100+ Spider-man 2 reviews die nu al opgenomen zijn in Metacritic, die van Het Nieuwsblad is.
Zeer zeker. Je wil niet weten wat we er al voor geprobeerd hebben. Idem met OpenCritic.

Het kriebelt terug om Spider-man 2 te spelen maar ben nu aan het twijfelen om hem nu te halen en te spelen op PS5 of wachten tot Sony het naar Steam brengt voor pc maar dat kan makkelijk een jaar of 2 duren

Terug
Bovenaan