Marvel's Spider-Man 2

Marvel's Spider-Man 2

Blijft toch iets belachelijks die embargos. Wat maakt dat nu uit voor de verkoop als je nu al de reviews laat uitkomen.

Als het goed is koopt iedereen dit toch.
Dat zorgt voor iets meer kans op kwalitatieve reviews aangezien iedereen de tijd heeft om deze deftig te spelen en reviewen. Anders gaat iedereen zijn review als eerste willen uitbrengen zo rap mogelijk, nu kan iedereen mooi het spel testen, review schrijven en gezamelijk online zetten op een vaste dag/uur. De timing kiezen ze zelf ofc, maar snap wel dat dit dicht tegen de release ligt want dan denkt iedereen er nog eens aan net voor de release, zou raar zijn dit 2 weken ervoor al te doen.

Idd mar Starfield bij de gewone speler toch te veel mixed reacties om te kunnen meedoen voor GOTY denk ik.
Zijn in het verleden anders nog wel games gewonnen die controversieel waren en zeker niet bij iedereen aansloegen.
Gewoon al de laatste jaren. Eerste die bij me opkwam was TLOU2. Dan kan je nog zeggen dat dit door de controverse was dat het publiek deze niet lag,
Ook Sekiro en Elden Ring, ook zeker een genre dat zeer specifiek is hebben het gewonnen.
Het beste argument is dat Fallout 4 ook gewonnen heeft, hoewel dit nog in het tijdperk was dat de negatieve meningen nog niet zo uitgesproken waren. En dat was in de tijd dat de concurentie The Witcher 3: Wild, Bloodborne en MGS V waren.
Star Field zal geen clean sweep hebben, maar ik zie ze nog wel bij 1 van de verschillende prijsuitreikingen aan de top komen.

Hoewel ik Spider-man hoger inschat door mijn voorkeuren, zie ik hen het net moeilijker krijgen om iets te winnen. Ik zie eerder dit jaar een spreiding komen over de verschillende awards heen, maar net bij het spel dat die groep zijn niche aanspreekt (Zelda bij Famitsu bv.). Spiderman zal net overal net niet worden vrees ik, net zoals de eerste.

Een getal op een game plakken is zo subjectief , ik kijk meestal naar gamekings en die plakken nooit een getal op een game.
En daar laten ze ook iemand spelen die het leuk vind, er zijn door personen die souls games niet leuk vinden en die laten ze dan over aan andere om het te spelen.

En meer dan terecht.
Elden ring sowieso. Was echt een parel.
Normaal gezien niet mijn dada. Maar uiteindelijk toch een kans gegeven en ferm mee geamuseerd. Vooral in begin met de rune exploits 🥳
Ik ga zeker niet zeggen dat het onterecht was, maar net als Starfield een specifiek genre dat niet mijn ding was.
We zullen het eind dit jaar weten. Nu eerst Spiderman 2 scoren en zien waar hij voor mij landt. Momenteel staan Octopath Traveler II en Final Fantasy Pixel Remaster bovenaan mijn lijstje, maar no way dat dat GOTY wordt. Baldurs gate 3 wacht ik of er toch nog een fysieke versie komt (desnoods uit Japan).

Weet iemand of je bij de Standard Edition ook de pre-order bonus krijgt? De Store op de PS5 en website lijken te suggereren van niet, terwijl mijn zoon denkt van wel (en hij daarom wil pre-orderen).

Weet iemand of je bij de Standard Edition ook de pre-order bonus krijgt? De Store op de PS5 en website lijken te suggereren van niet, terwijl mijn zoon denkt van wel (en hij daarom wil pre-orderen).
Tja preorder is preorder he , heeft toch niets met de versie van het spel te maken?
Dit is geen antwoord maar mijn mening.

Edit: op de app staat 3 vaardivheidspunten en wat pakken die je krijgt als preorder bonus bij de standaard editie.

Eerste review was al online gezet vergissing stond 3 uren online 9/10 beste superhero game.

Wanneer komen de reviews maandag online ?

Ik heb mijn collector voor het weekend nog just geannuleerd voor het versturen.
Kwam dit tegen en moest mijn statue ook zo uitzien zou ik wel zwaar teleurgesteld zijn.
Heb de gok er niet voor gepakt en terugsturen weet ik niet als dat nog mogelijk is na het openen van de doos...

Zoek wel een ander nice statue of een Hot Toys in de plaats ofzo. :p

Dus ook beschikbaar maar geen idee als dat echt gewoon mijne is of meerdere...

Ik heb mijn collector voor het weekend nog just geannuleerd voor het versturen.
Kwam dit tegen en moest mijn statue ook zo uitzien zou ik wel zwaar teleurgesteld zijn.
Heb de gok er niet voor gepakt en terugsturen weet ik niet als dat nog mogelijk is na het openen van de doos...

Zoek wel een ander nice statue of een Hot Toys in de plaats ofzo. :p

Dus ook beschikbaar maar geen idee als dat echt gewoon mijne is of meerdere...
Mja mischien in de tentoonstelking gevallen en vlug gerepareerd, ik denk niet dat ze veel sympathie gaan krijgen als het bij iedereen zo is.

Terug
Bovenaan