Marvel's Midnight Suns

Strategy PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Midnight Suns

Alé, eindelijk uitgespeeld. 99 in-game dagen en 80 uur gespeeld, toch wel bang-for-buck. Heb er mij kostelijk mee geamuseerd, al was het naar het einde toe wat repetitief aan het worden. Laatste missie was ook vrij saai, wijkt nogal af van de gameplay van de rest van het spel en komt het niet ten goede. Zeker niet op hogere moeilijkheidsgraad ...

Ook jammer dat de DLC-heroes nauwelijks tot niet geïntegreerd worden in de main story.
 
Laatst bewerkt:
Alé, eindelijk uitgespeeld. 99 in-game dagen en 80 uur gespeeld, toch wel bang-for-buck. Heb er mij kostelijk mee geamuseerd, al was het naar het einde toe wat repetitief aan het worden. Laatste missie was ook vrij saai, wijkt nogal af van de gameplay van de rest van het spel en komt het niet ten goede. Zeker niet op hogere moeilijkheidsgraad ...

Ook jammer dat de DLC-heroes nauwelijks tot niet geïntegreerd worden in de main story.

Hier ook uitgespeeld gisteren. Nu nog een paar cleanup trophies en dan nog eentje voor Platinum: maximum Dark Balance... zucht :)
 
Alé, eindelijk uitgespeeld. 99 in-game dagen en 80 uur gespeeld, toch wel bang-for-buck. Heb er mij kostelijk mee geamuseerd, al was het naar het einde toe wat repetitief aan het worden. Laatste missie was ook vrij saai, wijkt nogal af van de gameplay van de rest van het spel en komt het niet ten goede. Zeker niet op hogere moeilijkheidsgraad ...

Ook jammer dat de DLC-heroes nauwelijks tot niet geïntegreerd worden in de main story.
Voor mij was de game te repetitief en na een uur of 25 afgehaakt. Heb er me wel goed mee geamuseerd.
 
De voorlopig laatste DLC (hopelijk niet) voegt Storm toe. Speelt in elk geval héél erg leuk, doet mij eigenlijk nog meer verlangen naar een volledige x-men game met deze gameplay-mechanics.
 
Terug
Bovenaan