Strategy PC Mobile Marvel Snap

Hier ondertussen 1380 ofzo, wel 4 titles na elkaar gekregen, dat moest nu ook niet :p

Nu niet het gevoel van eentonigheid, altijd wel een nieuw idee voor een Deckje :p

Ondzrtussen wel spijt van al dat goud opgebruikt te hebben aan mission refreshen, als je nu sommige (veel te dure) bundels ziet :)
 
Trouwens heel leuk Deckje gemaakt :)

# (1) Elektra
# (1) Sunspot
# (2) Psylocke
# (2) Scorpion
# (3) Juggernaut
# (3) Killmonger
# (3) Polaris
# (4) Shang-Chi
# (4) Spider-Man
# (5) Gamora
# (6) She-Hulk
# (6) The Infinaut
 
Nieuwe Season Pass is er:
de nieuwe kaart, Zabu is meesterlijk hard :p.
Verder wel gewoon quasi dezelfde Season Pass level-bonusen.

ZABU:
3 energy, 2 Power
-> Ongoing: Your 4-Cost cards cost 2 less. (minimum 1)

Grote poes maar maakt wel heeeel wat kaarten opeens een pak speelbaarder :)
 
Ben dit ook beginnen spelen op mobile. Dit is wat een mobile game moet zijn. Heel leuk, tikkeltje verslavend ook, maar ideaal om hier en daar een paar matchkes te spelen, geen druk om meer en meer tijd er in te pompen en vooral weinig druk om er ook geld in te steken.
 
Heb eindelijk alle series 3 kaarten te pakken (CL 4152) . Nu wachten op het nieuwe spotlight cache systeem om nog kaarten te upgraden zodat we meer kans maken op series 4/5 kaartjes.
Speel bijna dagelijks een aantal potjes, meestal net genoeg om de 6 dagelijkse missions te completen. Blijft nog altijd fun na al die maanden. Enige minpunt is van steeds dezelfde decks tegen te komen.
 
Vorige week pas voor het eerst een keer tot rank 100 geraakt. 🙈.

Waar kun je zien of je alle series "X" kaarten al hebt?

Gevonden via snap tracker:
bkTxnHndZVLcSy5KC0Ex8bNp.jpg
 
Laatst bewerkt:
In het begin paar potjes gespeeld in die modus maar daarna niet meer gedaan, vind het wat te langdradig omdat je soms 5-6 games nodig hebt om voorbij een tegenstander te geraken. En de rewards vind ik nu ook niet direct de moeite om zoveel tijd in te steken.
 
In het begin paar potjes gespeeld in die modus maar daarna niet meer gedaan, vind het wat te langdradig omdat je soms 5-6 games nodig hebt om voorbij een tegenstander te geraken. En de rewards vind ik nu ook niet direct de moeite om zoveel tijd in te steken.
Same.

Ik zit intussen al twee weken in rank 90, maar 98 is voorlopig de grens voor mij.
 
Met welk deck?
High Evolutionary deck, op't laatste was het met Wasp, Misty Knight, Sunspot, Mirage, Luke Cage, Cyclops, The Thing, High Evolutionary, Enchantress, Shang-Chi, Abomination, The Hulk.

High Evolutionary is voorlopig nog altijd mijn enige token shop aankoop, duurt eeuwen om 6000 collectors tokens te verzamelen. Heb momenteel Kitty Pride gepinned staan, gezien die bounce decks echt sterk zijn - maar twijfel om ze toch te droppen, gezien ik ook nog Beast, Bast, Falcon, Hit Monkey, ... mis. Misschien eerder wachten op Knull.
 
Die conquest is wel handig om te spelen als je op je reguliere spel de 100 al gehaald hebt, gezien je aan het begin van een nieuw seizoen zo'n 30 levels terug zakt. Een ander groot voordeel van conquest is het feit dat je daily chalenges veel makkelijker te behalen zijn.
Dit seizoen met gemak op 105 geëindigd maar op conquest niet hoger geraakt dan infinity battle 2. Maar wel de meeste van de interessante dingen kunnen unlocken.
Season pass tot rank 87 geraakt.
 
Die conquest is wel handig om te spelen als je op je reguliere spel de 100 al gehaald hebt, gezien je aan het begin van een nieuw seizoen zo'n 30 levels terug zakt. Een ander groot voordeel van conquest is het feit dat je daily chalenges veel makkelijker te behalen zijn.
Dit seizoen met gemak op 105 geëindigd maar op conquest niet hoger geraakt dan infinity battle 2. Maar wel de meeste van de interessante dingen kunnen unlocken.
Season pass tot rank 87 geraakt.
Eenmaal je de 100 haalt, kan je niet meer onder de 100 zakken (tot het nieuw seizoen, dan zak je inderdaad een 30 levels). Voor mij is enkel rank 90 een streefdoel, daarboven (en zeker boven de 100) voel ik teveel mijn beperkte collectie.

Tot rank 87 is wel de moeite voor de season pass, ik zat aan 76 ofzo en heb alle campaign en dailies gedaan.
 
Ah, kwist niet dat je niet onder de 100 kon als je er eenmaal boven zat. :)

Doordat je in conquest relatief snel na elkaar potjes kan spelen, krijg je ook relatief sneller punten voor je seasonpass.

Ah mijn deck, voor de geïnteresseerde:
# (1) Yondu
# (2) Psylocke
# (2) Carnage
# (3) Morph
# (3) Mystique
# (3) Magik
# (3) Killmonger
# (3) Venom
# (4) Mister Negative
# (5) Jane Foster Mighty Thor
# (6) Arnim Zola
# (6) Knull


waar bij in dit geval Morph regelmatig eens veranderd, afhankelijk van de tendens van wat andere spelers veel spelen.
 
ik speel al van november.
Als je kaarten opwaardeert ga je ook sneller nieuwe kaarten krijgen hè.
Ik van juni dus :p.

Ja, maar hoeveel van die collector's reserve boxen die ik nu al niet heb geopend waar geen nieuwe kaart in zit -_-. Probleem is dat ik ook enkel echt competitief ben met High Evolutionary, dus veel kaarten worden niet gespeeld (en krijg ik dus ook geen boosters voor).

Net Mystique kunnen trekken voor mijn seasonal series 3 card btw!
 
Ik heb ook heel veel brol uit die reserves gehaald ze :p
maar ik zit inmiddels op een Collection Level van 5658 :p
Heeft hier ook zeer lang geduurd voor ik bijvoorbeeld Knull had (welke ik via Tokens gekocht heb).
Eigenlijk heb ik wel al redelijkwat kaarten via tokens aangeschaft. Maar geen idee welke allemaal. Sowieso een aantal die ik al lang niet meer gebruik.

Oh, en ik heb nog geen eurocent uit gegeven aan dit spel en ben dat ook niet vanplan.
 
Terug
Bovenaan