Strategy PC Mobile Marvel Snap


Nieuw season, maar ook Token Shop en Collector’s Tokens. Ben nu net CL 900, dus net nog grinden naar CL 1000, om die extra 3000 tokens te krijgen bij de patch.
 
CL650 net gepasseerd en de season pass (die ik dan maar ies heb gekocht) zit ik nu aan lvl 49. Zal nog wel wat caches kunnen openen :p
 
Ik ben er ook meer mee bezig dan verwacht sinds de release op mobile. Hou van de korte spelletjes ivm Hearthstone dat ik wel ferm intens nog gespeeld heb. Lekker rechttoe rechtaan en geen polariserende meta. Ik hou me dan ook niet bezig met tier decks en experimenteer zelf heel veel. Ondertussen wel op rank 58 en CL 1000. Droprate van de pool 3 kaarten valt wel wa tegen, ofwel heb ik wa pech.
 
Ondertussen wel op rank 58 en CL 1000. Droprate van de pool 3 kaarten valt wel wa tegen, ofwel heb ik wa pech.
Hier ondertussen ook rank 61 en iets voorbij CL 1000 (dus de 6000 Collector tokens zijn binnen 😎). Pool 3 kaarten is wat hit & miss bij mij. Kan een patriot deck bouwen, dus kan zeker niet klagen, maar vind dat eigenlijk geen leuk deck om te spelen, dus laat ik het ook achterwege. Ben vooral nog aan het wachten op Venom.
 
Hier ondertussen ook rank 61 en iets voorbij CL 1000 (dus de 6000 Collector tokens zijn binnen 😎). Pool 3 kaarten is wat hit & miss bij mij. Kan een patriot deck bouwen, dus kan zeker niet klagen, maar vind dat eigenlijk geen leuk deck om te spelen, dus laat ik het ook achterwege. Ben vooral nog aan het wachten op Venom.
Venom en Patriot heb ik ook, maar buiten die 2 en Aero is het nog niet echt dat. Speel graag movement en Discard/destruction. Leuker dan zoo gerelateerd voor mij persoonlijk
 
Ik speel standaard een Infinaut/Jubilee deck dat ik nu wel vaak goed kan op snappen en doe het er vrij goed mee (ondanks er wordt gezegd dat dat eerder een pool 2 deck is). Maar daarnaast speel ik ook soms mijn discard of destroy deck. Moet vaak wat meer nagedacht worden dan gewoon zoo of patriot.
 
Denk dat ik iets mis doe, hoe komen jullie aan die hoge CL waardes. Ik zit constant vast door een tekort aan credits om mijn kaarten up te graden en dus gaat de progressie ook heel traag. Speel nochtans heel wat uurtjes per dag. Heb wel geen season pass misschien ligt het daar aan.
Ben sinds gisteren in pool 3 geraakt, zit nu op 522 CL en rank is lvl 63.
En waar spenderen jullie het goud aan ? Ben dit eigenlijk al een hele tijd aan het opsparen omdat ik niet goed weet waar ik dit best aan besteed.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat de season pass wel serieus helpt qua credits op dat gebied. Voorlopig spendeer ik mijn goud aan mission refills of credits. Ik zie geen meerwaarde momenteel in de andere toepassingen van gold.
 
Denk dat ik iets mis doe, hoe komen jullie aan die hoge CL waardes. Ik zit constant vast door een tekort aan credits om mijn kaarten up te graden en dus gaat de progressie ook heel traag. Speel nochtans heel wat uurtjes per dag. Heb wel geen season pass misschien ligt het daar aan.
Ben sinds gisteren in pool 3 geraakt, zit nu op 522 CL en rank is lvl 63.
En waar spenderen jullie het goud aan ? Ben dit eigenlijk al een hele tijd aan het opsparen omdat ik niet goed weet waar ik dit best aan besteed.
Ik speel sinds launch iedere dag en heb al elke missie die ik gekregen heb, gespeeld. Dus nog geen enkele gemist door de limiet. Daarnaast heb ik ook al regelmatig gold gebruikt voor refreshes (beter dan credits kopen: je krijgt evenveel, maar bij missies ook nog season pass XP). En heb bij Symbiote en nu Wakanda ook de season pass gekocht, maar eerlijk gezegd is die impact al bij al vrij beperkt voor de progressie van je CL.
 
Ik speel sinds launch iedere dag en heb al elke missie die ik gekregen heb, gespeeld. Dus nog geen enkele gemist door de limiet. Daarnaast heb ik ook al regelmatig gold gebruikt voor refreshes (beter dan credits kopen: je krijgt evenveel, maar bij missies ook nog season pass XP). En heb bij Symbiote en nu Wakanda ook de season pass gekocht, maar eerlijk gezegd is die impact al bij al vrij beperkt voor de progressie van je CL.
Zonder season pass:
300 Gold / 2200 Credits / 75 boosters / 1 gratis variant

MET Season pass:
1200 gold / 2600 credits / 315 boosters / Black Panther (+ variant) / Varianten voor Okoye en Nakia / Player avatar

Het scheelt wel wat, maar de impact is niet TE zot, zeker niet op vlak van credits.
 
Het scheelt wel wat, maar de impact is niet TE zot, zeker niet op vlak van credits.
Dat is wat ik bedoelde. Voor het levelen van je CL is credits de bottleneck (boosters krijg je normaal wel genoeg door spelen) en dat krijg je niet zoveel meer met SP. 400 harde credits meer en dan 900 gold meer, wat overeenkomt met 7 missie refreshes en dus 1050 credits. Dus het scheelt zo’n 30 CL, wat dus wel wat is, maar zeker niet extreem.
 
Ik heb nog steeds geen deftige card in de token shop gevonden. Maar ik nag niet klagen aangezien ik via CL Aero, Mysterio, Hella, Venom, Patriot, Destroyer, Wave, Lockjaw, Mojo en Green Goblin al heb.
Vooral veel leute gehad met de Aero en Destroyer kaarten.
 
Hier wel fan van het Patriot Deckje :)

# (0) Wasp
# (1) Squirrel Girl
# (1) Misty Knight
# (2) Mister Sinister
# (2) Okoye
# (2) Shocker
# (3) Ironheart
# (3) Patriot
# (4) Ka-Zar
# (5) Blue Marvel
# (5) Abomination
# (6) Onslaught
 
New season:
The Power Cosmic
Zonder season pass:
- 300 gold / 2300 credits / 85 boosters / 1 card back / 1 title

Met season pass:
- 1200 gold / 2600 credits / 315 boosters / 3 avatars / Silver Surfer himself / 7 variants / 2 card backs / 3 titles

Op zich wel de moeite voor de extra cosmetics, gold enzo..
 
Die Infinaut variant is *chef’s kiss* (Jubilee/Infinaut is mijn favoriete deck). Dus vermoedelijk ook weer deze maand SP’tje kopen 🙈.
 
Gisteren ook de CL1000 overschreden en zit nu op 1066 maar nu is het nog moeilijker geworden om nieuwe kaarten vrij te spelen. Van alle collector's caches die ik recent heb vrijgespeeld nog geen enkele nieuwe kaart unlocked, 1x een variant van Coleen Wing, 1x een titel en de andere 3 waren credits of goud.
Zo gaat het wel heel traag vooruit gaan en vond het al wat eentonig beginnen worden van altijd met dezelfde kaarten te spelen. In pool 1 en 2 had je tenminste nog wat het gevoel van vooruitgang en vernieuwing doordat je regelmatig nieuwe kaarten unlockte.
 
Terug
Bovenaan