Strategy PC Mobile Marvel Snap

High Evolutionary deck, op't laatste was het met Wasp, Misty Knight, Sunspot, Mirage, Luke Cage, Cyclops, The Thing, High Evolutionary, Enchantress, Shang-Chi, Abomination, The Hulk.

High Evolutionary is voorlopig nog altijd mijn enige token shop aankoop, duurt eeuwen om 6000 collectors tokens te verzamelen. Heb momenteel Kitty Pride gepinned staan, gezien die bounce decks echt sterk zijn - maar twijfel om ze toch te droppen, gezien ik ook nog Beast, Bast, Falcon, Hit Monkey, ... mis. Misschien eerder wachten op Knull.
Kitty Pride zit in de rotatie van de spotlight cache's eind deze maand (week van 28/08), ik weet nu wel niet of je al spotlight cache's krijgt op jouw CL level ? Anders kan je tegen dan wat credits opsparen en met wat geluk Kitty daaruit halen.

En heb deze ochtend nog eens de conquest gedaan voor 1 van de opdrachtjes. Moest 10 move kaarten spelen maar met mijn move deck is de kans op winst nogal klein in de normale modus. Dus snel 1 conquest gedaan van 3 potjes en de opdracht was voltooid, wel 3 losses zoals verwacht.

Hier ook nog niets gespendeerd, vind het 1. veel te duur voor wat je maar krijgt en 2. teveel kans dat de kaart waar je voor betaalt later nog generfed word. Kijk maar hoe ze Spiderman (was ooit ook een betaal kaart) nu met deze patch een compleet andere ability hebben gegeven. Je zal er maar voor betaalt hebben.
 
helemaal waar

Ik ben daarentegen wel heel blij dat bij gebruik van mister negative, de max kost van Jane Foster Mighty Thor, nu 6 is in plaats van 8. Dat maakt mijn deck weer een beetje sterker :p
 
Vanaf nu ook officieel op PC.


 
Uiteindelijk toch weer vrij vlot de 100 behaald. Het was even zoeken met de nerf voor high evolutionary naar een nieuwe deck. Wat succes gehad met een darkhawk deck, maar daarmee geraakte ik niet aan 90. Geswitched naar mijn destroy deck en dan ging het opeens heel erg snel.
 
Ik zit nu op 113. Zat eigenlijk na 2 dagen al terug op de 100 :D
Inmiddels 8 infinity tickets verzameld. en genoeg conquest medals om de winkel leeg te kopen.

Als je eenmaal de 100 gehaald hebt en je zit met een broekzak vol infinity tickets, word je eigenlijk niet meer echt getriggered om te spelen.

Ik heb wel meer en meer het gevoel dat Snap iets te veel evolueert naar P2W. Waar je tot voor kort regelmatig caches kreeg met 400-500 credits, krijg je nu tickets voor conquest.
 
Mijn progressie is inderdaad serieus trager geworden, en je wordt inderdaad nogal gepushed naar conquest. Jammer, want die gamemodus vind ik echt niet zo boeiend, en duurt dan ook nog eens te lang.
 
Iemand nog een leuk deckje om te delen? Ben nog nooit op 100 geraakt ben toch al CL 5200 en heb vrijwel alle kaarten buiten Iron Lad, Echo, Silk, The living Tribunal en Darkhawk.
 
Iemand nog een leuk deckje om te delen? Ben nog nooit op 100 geraakt ben toch al CL 5200 en heb vrijwel alle kaarten buiten Iron Lad, Echo, Silk, The living Tribunal en Darkhawk.
Ik ben nu heel vlot van 87 naar 102 geraakt met Deadpool, X-23 (Nova kan ook), Bucky, Carnage, Wolverine, Killmonger, Venom, Sabretooth, Deathlock, Shang-Chi, Zola, Death.
 
Eindelijk de eerste plaats in infinity conquest behaald. 💪
MIoVc1BjDkQZMb6lxai0EEts.jpg
 
Als je nu op 100 komt, krijg je te zien op de hoeveelste plaats je staat met snappoints of zoiets.
Maakt wel dat je nu tenminste nog ergens voor speelt.
 
Terug
Bovenaan