Mario Kart 8 Deluxe

Racing SWITCH Mario Kart 8 Deluxe

Ero37dCVQAUu7-S


Sorry jongens. @grungywout @JohnnyricoMC 😘 😘
U excuseren voor kapotte image embeds is inderdaad terecht :hug:
 
Ik ben zinnens vanavond mee te doen, maar m'n internet heeft rare kuren sinds gisterenavond. Jullie zullen wel zien of ik er geraak of niet.
 
Was heel plezant gisteren! Serieus pak slaag gekregen, er zat duidelijk een laagje roest op m'n skills...

Sorry dat ik na 2 cups al weg was, maar mijn controller was leeg en heb geen reserve... Volgende keer laad ik alles op voorhand op.

Wie is Mr. Rager hier op het forum? Die kon er wat van. :eek:
 
Mijne ook :( probeerde te joinen maar kreeg toen melding over mijn abonnement, was helemaal vergeten dat die vervallen was.
 
Was heel plezant gisteren! Serieus pak slaag gekregen, er zat duidelijk een laagje roest op m'n skills...

Sorry dat ik na 2 cups al weg was, maar mijn controller was leeg en heb geen reserve... Volgende keer laad ik alles op voorhand op.

Wie is Mr. Rager hier op het forum? Die kon er wat van. :eek:

Het klikte tussen mij en mijne moto :p

De keer hiervoor ging het absoluut niet zo goed en was ik nooit eerste. Toen was er ook wel meer volk :p

Wanneer doen we nog eens?
 
Het klikte tussen mij en mijne moto :p

De keer hiervoor ging het absoluut niet zo goed en was ik nooit eerste. Toen was er ook wel meer volk :p

Wanneer doen we nog eens?
Met moto's kan ik echt niet spelen. Ik ben normaal meestal top 3 (en regelmatig eens een cup winnen), maar gisteren telkens 4e, dacht ik.

Vorige keer was uitzonderlijk. Meestal zijn we met een stuk of 4, dus de 6 gisteren waren een succes!
 
Ik vond het ook heel erg leuk! Ik ben ook altijd bereid om mee te spelen, meestal toch niks beters te doen :coolbrows:
Ik moet wel de banen eens wat inoefenen, ik moest me vaak wat oriënteren op wie voor me reed. Gelukkig waren dat er meestal genoeg :unsure:

Net hier ook geleerd dat er een verschil is tussen autootjes en moto's! Ik dacht dat dat gewoon cosmetisch was :eek:
 
Terug
Bovenaan