Mario Kart 8 Deluxe

Racing SWITCH Mario Kart 8 Deluxe

Samenvatting van de laatste race:
182231361_179054990750874_2471011085838446114_n.jpg


Vooral de "MA WA DOEJE NU?" :rofl:

Strijk gegaan vanaf hier:

Wanneer doen jullie eens mee? @Yurf @Mr. Rager
 
Ah zo zit dat, ik ben al niet meer welkom 😡
(Nee ik zie de Discord berichten wel passeren maar mijn Switch zit tijdelijk opgeborgen wegens serieuze verbouwingen hier 😭)
 
@BlackOccult Stel maar iets voor. Zondag kan ik echter niet, finale van De Mol ;)

Normaal kan ik wel vanaf 20u. Wordt er ergens in een topic of via PM afgesproken? Ik zal ook m'n friendcode moeten PM-en, zeker?
 
@Yurf Top! 20u30 is doorgaans ons startuur. Vrijdag- of zaterdagavond eventueel?
Mijn friendcode is SW-5777-0196-5984.
We spreken meestal af via Discord, superhandig omdat er een MarioKart-tag is en altijd welkom om in een voicekanaal mee te vloeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
@Yurf Top! 20u30 is doorgaans ons startuur. Vrijdag- of zaterdagavond eventueel?
Mijn friendcode is SW-5777-0196-5984.
We spreken meestal af via Discord, superhandig omdat er een MarioKart-tag is en altijd welkom om in een voicekanaal mee te vloeken.

Vandaag zou moeten lukken als er gespeeld wordt, al is rond dat uur natuurlijk ook Thuis op TV...
Zaterdagavond zal niet lukken, dan moet ik mij uitsloven voor moederdag :unsure:
 
Vandaag zou moeten lukken als er gespeeld wordt, al is rond dat uur natuurlijk ook Thuis op TV...
Zaterdagavond zal niet lukken, dan moet ik mij uitsloven voor moederdag :unsure:
Vanavond kan ik wss wel even joinen, zonder headset weliswaar, want het is The Voice op TV. ;)
 
Bedankt om ons in de steek te laten met uw nieuwe aankoop! @xAnyana Teasen kan ze wel maar meespelen, niks van!

En één minuut stilte voor de vrouw van @Cerulean die de Switch heeft kwijt gedaan (of verkocht). :unsure:
 
Ik zou graag de week van 7 juni een eventje organiseren. Yurf heeft al laten weten dat dat voor hem niet past die week.
@Mr. Rager Wil jij eens belijken welke avond voor jou kan en stemmen in de poll?
Dan kan het event vanavond of morgen op de frontpage voor eventueel nog wat extra deelnemers te genereren.
 
Ik heb nog een vriend opgetrommeld die niet actief is op het forum. Geen probleem toch neem ik aan?
 
Terug
Bovenaan