Mario Kart 8 Deluxe

Racing SWITCH Mario Kart 8 Deluxe

BUMP. Aan alle geïnteresseerden en niet-geïnteresseerden, ook proficiat. Morgenavond geven we er nog eens een lap op. :coolbrows:
 
Laatst bewerkt:
Bij deze nog eens een algemene oproep: wij hebben nog plaatsjes vrij. :coolbrows: Wie goesting heeft om mee te doen, morgenavond om 21 uur!
 
Laatst bewerkt:
Is hiervoor Nintendo Online nodig? Heb nog maar recent een switch en speel eigenlijk nooit online erop.
 
Ik zal toch nog wat moeten oefenen. Heb Mario Kart op GameCube jaren aan een stuk dagelijks op 150cc gespeeld, samen met m'n zus. Tot nu geen Mario Kart meer gespeeld, maar het zit wel nog in de vingers. Nu nog de tracks leren kennen. :D
 
Vanavond is het de eerste redactievergadering dus ga helaas moeten passen. Had er nochtans zin in!
 
Yep, ik zal binnenkort meedoen. Ik weet het wel graag een paar dagen op voorhand, kwestie dat ik me beetje kan organiseren (kleine kinderen, vriendin die niet pro-gamen is :wink:).
 
Yep, ik zal binnenkort meedoen. Ik weet het wel graag een paar dagen op voorhand, kwestie dat ik me beetje kan organiseren (kleine kinderen, vriendin die niet pro-gamen is :wink:).
Ik zal er wel eens mee babbelen. :coolbrows:

:eek: zijn we op weg om een grotere groep te kunnen samenstellen? Zou leuk zijn!
Ja hé! Dat was ook mijn idee. Ge ziet, de volhouders die hier blijven smeken bereiken soms nog iets. :unsure:
 
Ik zou ook wel eens willen meedoen, tenminste als ik het niet vergeet zoals de vorige keer :unsure:
Heb wel geen online abo, maar dat pak ik er dan wel bij!

Binnenkort sowieso de Switch afstoffen want dan komt Pokémon Snap hier toe :love:
 
Ik heb ondertussen een online abo en al paar matchkes online gespeeld. Nog niet kunnen winnen maar toch regelmatig 2e of 3e.
 
Terug
Bovenaan