Puzzle PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Maquette

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
maquettewvkn6.png


release: 2 maart 2021
genre: puzzle
dev: Graceful Decay

Grote problemen, kleine oplossingen.

Maquette is a puzzle game, but not in the sense that Sudoku is a puzzle, more like a story that has puzzles throughout. As you explore the game’s recursive world, you’ll uncover memories of a young couple in love, solving puzzles through creative thinking.

 
Laatst bewerkt:
Release op de eerste dinsdag van de maand en nog geen prijs in de PS Store te vinden. Ik gok dat dit één van de PS + spellen voor maart is.

Ik heb al lang geen puzzelspel meer gespeeld dus moest ik het bij m'n PS+ abo krijgen, zou ik het wel eens checken.
 
Precies een combinatie van 'A Fisherman's Tale' en 'Superliminal'.
 
Huh, ik zie die niet staan bij mijn PS+ games? :thinking: Kost bij mij gewoon 17,99...
Edit: via de PlayStation Store website gaat het wel, vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Uitgespeeld. Erg mooie game. Puzzels niet eenvoudig. Toch guide nodig gehad.
Die speedruns gaan toch ook nog spannend worden hier :p

Verhaal wordt heel mooi gebracht en de muziek vind ik schitterend. Mag wat meer aandacht krijgen.
 
Die reactie snap ik nu eens niet, waarom een kakspel?
Object verplaatsen: kleiner maken, groter maken (ver gezocht), meenemen, bugs, herstarten, dan zat ik vast met een object in een muur/lift, geen chapter select, enz... Ik snap niet wat jullie daar speciaal aan vinden. Nuja ieder zijn genre ;)
Vond het niet zo wow op de PS5, voor de graphics moet je het niet doen
 
Qua controls is het soms wel wat wonky. True.

Verder wel een mooie game. Origineel en sfeervol. Alleen heel kort, en voor het verhaal moet je het ook niet spelen. Flinterdun, en meer cliché kun je het niet bedenken.
 
Terug
Bovenaan