Liever een sjeik dan hetgeen we nu hebben wat mij betreft dan maar. Dat meen ik.Ik vind dat niet voor zich spreken. Dat ik sympathisant ben van Club Brugge en enig leedvermaak voel bij de situatie bij Anderlecht doet daar niets van af. Ik hoop ook dat Anderlecht zich herpakt. Net als een Standard bijvoorbeeld. Voor het voetbal en de spanning in de competitie is dat toch fijner. Als ik reageer op jou, reageer ik dan ook als neutrale buitenstaander.
Ik wil alleen maar zeggen: er wordt door jou en veel supporters totaal niet meer rationeel gereageerd. Ik heb Anderlechtsupporters de laatste 10 jaar niet anders zien doen dan afgeven op hun bestuur. Dat ondertussen al de ene wissel na de andere heeft gekend. Neen, het gaat niet de goede richting uit. Maar WVDH naar de uitgang bewegen lijkt mij, als buitenstaander, puur uit emotionele en niet uit rationele overwegingen. Ik denk dat je met hem de laatste kans hebt om ofwel niet failliet te gaan, ofwel door een of andere sjeik opgekocht te worden. Dat is de richting waar jij en de supporters achter die brieven de club aan het uitsturen zijn. Imo.
Anyway, het is helemaal niet zo dat ik en velen met mij altijd negatief waren. Ben hier 3 jaar lang met mijn naïef trust the process-houding uitgelachen geweest en ook onder Mr. Dikketietenlunch stond ik erg positief tov de club en haar leiding.
Het moet een bestuur zijn waar ik vertrouwen in heb dat ze het goed voorhebben met de club en WVDH komt op de schaal van Van Holsbeeck tot Kompany nu ergens onder die eerste, want die eerste wist nog tenminste min of meer hoe hij uit het vizier van de supporters moest blijven door ze niet te hard tegen het hoofd te stoten.