Spooky
Well-known member
Noot: Het woord 'middenmoter' is afgeleid van het woord middenmoot, en heeft niets met motoren te maken.
doeme toch, of course!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noot: Het woord 'middenmoter' is afgeleid van het woord middenmoot, en heeft niets met motoren te maken.
doeme toch, of course!Simonis heeft het wel beter gedaan dan gewoon oké. En de vraag is of het aan Wolfsburg lag of niet, want die zijn er niet beter op geworden, maar ik kan me wel inbeelden dat hij niet het juiste profiel is om dit Anderlecht beter het maken.Die Simonis, 1 jaar ok gedaan bij Go Ahead en zich dan opgebrand bij Wolfsburg. Is dat het dan? Getuigt toch ook niet van veel ambitie en een drang naar stabiliteit.
Martens is niet veel beter, maar toch een logischere en stabielere keuze van de twee. Ok, ook ontslagen bij AZ maar daar toch, als je jong AZ meerekent, vier jaar trainer mogen zijn dus lijkt me toch een langere houdbaarheidsdatum op te zitten dan een zoveelste laptoptrainer die al jobhoppend zijn makelaar aan het werk zet.
Over jobhoppers gesproken, die carrières van Will en Edward Still zijn toch niet normaal? Die laatste heeft zelfs een gemiddelde ambtstermijn bij een club van nog geen halfjaar. Pure opportunisten, die mannen.
Mannaert had toch ook niet echt een blauw-zwart hart? Ik zou zelfs eerder denken een paars-wit aangezien hij daar in de jeugd heeft gespeeld en eerder rond het Brusselse komt.Daarom is het nog bizar dat ze openlijk zo weinig kritiek op Coucke komt?
Heb altijd verbaasd geweest dat hij na Oostende voor RSCA heeft gekozen, dacht dat zijn hart eerder blij blauwzwart lag. Na de voorbije 5 jaar begin terug te denken dat ik initieel juist zat en dat hij gewoon een Club-supporter is er die veel eigen geld voor over heeft om de grootste concurrent van binnenuit kapot te maken
En trouwens, please Flip Joos, stop ne keer met uw gezaag dat een sterk RSCA "nodig" is voor het voetbal hé -> Standard was vroeger ook een topclub en ik hoor niemand zagen nu zij zijn gedegradeerd tot middenmotor.
Voor zover ik weet had hij altijd wel die interesse, zelfs rond de tijd van Verhaeghe maar waren de voorwaarden nooit goed voor 1 van de partijen. Gelukkig voor onsHeb altijd verbaasd geweest dat hij na Oostende voor RSCA heeft gekozen, dacht dat zijn hart eerder blij blauwzwart lag. Na de voorbije 5 jaar begin terug te denken dat ik initieel juist zat en dat hij gewoon een Club-supporter is er die veel eigen geld voor over heeft om de grootste concurrent van binnenuit kapot te maken![]()
Da's niet juist. Is zich inderdaad op al die 'belevingsaspecten' gaan moeien in het begin, heel opzichtig. Met de camera's in zijn zog door de VIP-ruimtes lopen en dan wat onnozel liggen roepen dat iemand een lege frigo had laten aanstaan.Coucke heeft toch bij en kort na zijn aankomst letterlijk iedereen eruit geflikkerd. Van materiaalman tot chef vh restaurant. Iedereen buiten en het rapst van al degene die iets van voetbal kenden. Koen Meulenaere heeft er nog een of meerdere columns over geschreven.
Exact, en zeker niet om op te treden als de verdediger van Coucke, maar het is wel net op die deeldomeinen dat Anderlecht enorm is gegroeid. Het commerciele luik is zelfs één van de hefbomen waarom ze winst hebben kunnen boeken de afgelopen jaren. Matig voetbal, crisis, maar de beleving blijft goed genoeg om te blijven komen.Da's niet juist. Is zich inderdaad op al die 'belevingsaspecten' gaan moeien in het begin, heel opzichtig. Met de camera's in zijn zog door de VIP-ruimtes lopen en dan wat onnozel liggen roepen dat iemand een lege frigo had laten aanstaan.
Beetje dubbel. Zijn begin met Devroe was een totale catastrofe, met dikke contracten voor matige spelers waar we nog jaren de gevolgen van hebben gedragen. Extrasportief heeft hij wel meteen goeie dingen gedaan, want ons omkadering was nog van het stenen tijdperk. In 2020 heeft hij dan het paard va Troje binnen gehaald. En zich op zich niet meer gemoeid met het sportieve, zelfs zo erg dat hij zich buitenspel heeft laten zetten door Vandenhaute.Zijn de Anderlecht-supporters eigenlijk blij met Coucke? Oke, hij moest een puinhoop opruimen, maar in die 10 jaar kun je moeilijk vaststellen dat hij uitblinkt in juiste beslissingen te nemen. Ik vraag me af of Anderlecht beter af is met of zonder Coucke
Coucke, moest zich laten omringen met de juiste rsca personen geen devroe etc. Om het plat te zeggen da zijn maar boerkes.Beetje dubbel. Zijn begin met Devroe was een totale catastrofe, met dikke contracten voor matige spelers waar we nog jaren de gevolgen van hebben gedragen. Extrasportief heeft hij wel meteen goeie dingen gedaan, want ons omkadering was nog van het stenen tijdperk. In 2020 heeft hij dan het paard va Troje binnen gehaald. En zich op zich niet meer gemoeid met het sportieve, zelfs zo erg dat hij zich buitenspel heeft laten zetten door Vandenhaute.
Was Wouter zijn fratsen al even beu, maar kon er nog weinig aan veranderen.
Dus op zich ben ik geen fan van Coucke. Ben er van overtuigd dat die niets van voetbal kent. Maar lijkt mij mss wel iemand die momenteel openstaat voor de goede raad van Kompany, Lukaku en Kindermans.
Ik weet bv niet of ik zoveel gelukkiger zou zijn met een Gheyssens of die Rus die Anderlecht toen wou kopen.
Kan allemaal wel zijn, maar was ook maar één seizoen he. Dat hij na één goed seizoen al meteen eieren voor zijn geld koos, lijkt me dan ook niet ideaal voor een Anderlecht dat snakt naar stabiliteit. In het slechtste geval moet je hem ontslaan na povere prestaties. In het beste geval is hij na een jaar weg na goeie prestaties. Daar kan je gewoon niet op bouwen.Simonis heeft het wel beter gedaan dan gewoon oké. En de vraag is of het aan Wolfsburg lag of niet, want die zijn er niet beter op geworden, maar ik kan me wel inbeelden dat hij niet het juiste profiel is om dit Anderlecht beter het maken.

Ja, Jeremy TaravelWie neemt nu de training over ? En wie zal donderdag op de bank zitten als T1 die taravel ofzo ?

Wel, ze hebben vandaag dé Anderlecht-coryfee geïnterviewd nadat Van Himst en Mulder niet meer wouden, die had goede ideeën. Ik citeer:Wie neemt nu de training over ? En wie zal donderdag op de bank zitten als T1 die taravel ofzo ?

De voorbije 4-5 jaar heeft Union die rol perfect overgenomen. Niemand (behalve mauve fans) mist een sterk Anderlecht.Daarom is het nog bizar dat ze openlijk zo weinig kritiek op Coucke komt?
Heb altijd verbaasd geweest dat hij na Oostende voor RSCA heeft gekozen, dacht dat zijn hart eerder blij blauwzwart lag. Na de voorbije 5 jaar begin terug te denken dat ik initieel juist zat en dat hij gewoon een Club-supporter is er die veel eigen geld voor over heeft om de grootste concurrent van binnenuit kapot te maken
En trouwens, please Flip Joos, stop ne keer met uw gezaag dat een sterk RSCA "nodig" is voor het voetbal hé -> Standard was vroeger ook een topclub en ik hoor niemand zagen nu zij zijn gedegradeerd tot middenmotor.
in datzelfde artikel, zegt Filip De wilde ditWel, ze hebben vandaag dé Anderlecht-coryfee geïnterviewd nadat Van Himst en Mulder niet meer wouden, die had goede ideeën. Ik citeer:

Omar Souidi is ook een van zijn beste vrienden sinds die ene week bij De Verraders, dus kan misschien sportief directeur worden?"Waarom geen Yves Vanderhaeghe als interim-coach in de komende maanden? Ze gaan weer zeggen dat het mijn vriend is, maar ik vind dat echt een goed idee.”
Dan was het interview van het écht coreyfee Vanden Borre in de Humo toch een pak interessanter!Wel, ze hebben vandaag dé Anderlecht-coryfee geïnterviewd nadat Van Himst en Mulder niet meer wouden, die had goede ideeën. Ik citeer:
"Waarom geen Yves Vanderhaeghe als interim-coach in de komende maanden? Ze gaan weer zeggen dat het mijn vriend is, maar ik vind dat echt een goed idee.”
Over Hasi:
"Dat Besnik dan moest gaan, deed mij pijn. Hij bracht jeugd, deed tactisch geen rare dingen: ik vond hem de juiste man op de juiste plaats."
Dus kijk, Yves is het, met zijn maat Ollie als hulptrainer![]()

Gast is een pak verstandiger dan Deschacht plastics jr. 
Open deur. Ingetrapt.in datzelfde artikel, zegt Filip De wilde dit
Maar zo simpel is het allemaal niet, vindt Filip De Wilde (61) – na Deschacht en Van Himst de (doel)man met de meeste duels voor Anderlecht.
"Het is gewoon niet gemakkelijk voor de club om om te gaan met haar glorieuze verleden”, zegt De Wilde. “Dat is zelfs haar grootste probleem. Er is nog altijd evenveel druk als vroeger, er wordt nog altijd evenveel verwacht, maar de spelers kunnen het niet waarmaken. Ook omdat de omstandigheden totaal anders zijn. Vroeger had Anderlecht ook veel invloed bij de federatie. Je had scheidsrechters die, al dan niet onder druk, in ons voordeel floten. Toen voelde ik dat niet zo aan, maar achteraf denk je: hmm… Dat moet je durven toegeven.”
![]()
Nochtans 100% gelijkHalucinant artikel van Joos over Marc Coucke in de krant : Coucke fileren ok , heeft domme fouten gemaakt maar over zen domste fout word gezwegen : Wouterke
Ik weet dat je als Anderlecht fan de lat laag moet leggen tegenwoordig, maar da's nu wel een heel makkelijke lat om over te springenGast is een pak verstandiger dan Deschacht plastics jr.![]()