Alles in het voetbal waarvan Deschacht denkt dat het goed is, loop je best gillend van weg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het nog nooit meer met iets eens geweest.Alles in het voetbal waarvan Deschacht denkt dat het goed is, loop je best gillend van weg.
Doet mij altijd denken aan die mop in een Urbanusstrip:Dit topic mag tot in de eeuwigheid gevuld blijven worden![]()
“De fans mogen wat rustiger worden”, zegt Olivier Deschacht (44), tussen 2001 en 2018 speler van Anderlecht, negen keer landskampioen en recordhouder met 603 wedstrijden in de hoofdmacht. “Ze hebben met Wouter Vandenhaute de vorige voorzitter al weg gekregen. Nu moet de trainer buiten. Je mag weten: ik ben een fan van Hasi. Het is een fijne mens. Ik had hem als ploegmaat en als trainer. Ik vond hem telkens heel goed. Hij staat open voor discussie, is heel menselijk. Ik weet ook dat Michael Verschueren fan is van de trainer Besnik Hasi.”
Ollie is toch ook the gift that keeps on giving éhAltijd te vinden voor de betere inzichten!

Het liefje van OumarOli pls, hou er mee op, het begint gênant te worden. Waardeloze voetballer, nog waardelozere ‘analist’.
Dat is dezelfde die Anderlecht zag doorgaan tegen AEK en dat Bertaccini rechtsbuiten moest spelen.
Niet grappig Flappy’tjeHet liefje van Oumar
? Ik ben even niet meeHet liefje van Oumar
De verraders? Ik ben even niet mee
Bwoah, er is nog Hasi, de analist Deschacht en het feit dat Kindermans er niet meer isDju, dit topic is geen lang leven meer beschoren zo![]()
Zeker?Dju, dit topic is geen lang leven meer beschoren zo![]()
Denk dat 2 van die 3 problemen zich tegen het einde van het seizoen hebben opgelost.Bwoah, er is nog Hasi, de analist Deschacht en het feit dat Kindermans er niet meer is
Nog even van genieten dus!

Ze kunnen hem misschien “promoveren” tot hoofdscout in Groenland.Van Deschacht gaan we nooit afraken vrees ik.![]()