Malaise bij Anderlecht

Dit topic mag tot in de eeuwigheid gevuld blijven worden :love:
Doet mij altijd denken aan die mop in een Urbanusstrip:

"Seg Urbanus, wat komt gij nu elke dag hier doen in het belastingskantoor? Uw belastingscontroleur is toch al een paar maand geleden overleden?"
"Ja dat weet ik, maar ik hoor u dat zo graag elke keer opnieuw zeggen."

“De fans mogen wat rustiger worden”, zegt Olivier Deschacht (44), tussen 2001 en 2018 speler van Anderlecht, negen keer landskampioen en recordhouder met 603 wedstrijden in de hoofdmacht. “Ze hebben met Wouter Vandenhaute de vorige voorzitter al weg gekregen. Nu moet de trainer buiten. Je mag weten: ik ben een fan van Hasi. Het is een fijne mens. Ik had hem als ploegmaat en als trainer. Ik vond hem telkens heel goed. Hij staat open voor discussie, is heel menselijk. Ik weet ook dat Michael Verschueren fan is van de trainer Besnik Hasi.”

:oi22::oi22::oi22:

Ollie is toch ook the gift that keeps on giving éh :p Altijd te vinden voor de betere inzichten!

Ollie eventjes het ballonnetje van de hoop doorprikt voor vele Anderlecht supporters :unsure:

"Grappig" ook dat Oli daar afkomt met het absolute non argument, "Wie Anders?". Iets dat je vooral bij margis leest op Facebook in hun argumentatie om figuren als Vandenhaute of Hasi te verdedigen.

Goed ja, het typische ons kent ons bij al teveel van onze analisten. En Oli nog altijd op zoek naar een jobke bij Anderlecht. ;)

Oli pls, hou er mee op, het begint gênant te worden. Waardeloze voetballer, nog waardelozere ‘analist’.

Dat is dezelfde die Anderlecht zag doorgaan tegen AEK en dat Bertaccini rechtsbuiten moest spelen.

Terug
Bovenaan