Wat heeft de Vlaamse voetbalpers toch met steevast de ex-voetballers met het minste voetbalverstand tot analist of presentator te bombarderen? We zaten de laatste jaren al opgezadeld met De Bilde, krijgen we nu Deschacht er ook nog eens bij ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het antwoord op de vraag, kan het nog slechter dan Hasi?Deschacht met een goede en heldere analyse. Een echte Anderlecht legende.
Verder zou hij een vertrek van Dolberg ook geen verlies vinden, vindt hij De Cat te jong en onervaren en zal alles met een overwinning op Union weer vergeten worden.
![]()
"Ik zag al na 1 minuut dat het niet goed zou komen": Olivier Deschacht maakt "pijnlijke" balans op na debacle Anderlecht | sporza
De vrees is bewaarheid: Anderlecht moet het verder dit seizoen zonder Europees voetbal doen. Na de misstap in Zweden tegen Häcken volgde gisteren in Griekenland de exit in de play-offs van de Conference League tegen AEK. "Anderlecht heeft gewoon geen as, dat is een pijnlijke vaststelling", houdt...sporza.be

Wat is exact het probleem met hem?Cédric Hatenboer mag al uitgeleend worden. Deze winter nog gehaald voor 2,1 mio
Jurgen Geril heeft hem een groot talent genoemd, dus dan weet je al dat het moeilijk wordt.Wat is exact het probleem met hem?
Wat is exact het probleem met hem?

In de pers waren ze lovend dat zo’n talent Anderlecht koos, voor andere topclubs. Het was precies een huzarenstukje van RenardWat is exact het probleem met hem?
€5,0 mioBertacinni blijkbaar een knie blessure opgelopen in Athene, maandenlange inactiviteit dreigt![]()
Dolberg, zandbak? Van waar komt dat?
Ik moet wel lachen met dat zogenaamde ‘intensieve’ spel dat ze zouden spelen.De trainer zou van mening zijn dat Hatenboer 'nog niet aan de eisen van de Jupiler Pro League' voldoet.
Vooral qua fysiek vermogen zou hij volgens de trainer nog niet klaar zijn, zeker niet voor het intensieve spel dat Hasi beoogt.
Sinds Hasi trainer is :Ik moet wel lachen met dat zogenaamde ‘intensieve’ spel dat ze zouden spelen.
En dan komt die Wim Conings van het Nieuwsblad - die ik overigens doorgaans wel apprecieer - met een heel artikel om aan te tonen dat ze in de competitie echt goed bezig zijn door cijfers te bewijzen van 3 matchen. Een tabelletje waarin hij dan gewonnen duels etc vergelijkt tussen pakweg een Anderlecht dat speelde tegen Dender, Cercle en Westerlo en bv een Genk dat speelde tegen Club, Antwerp en Union.
Ja jongens.
Als Cercle nu tegen RSCA speelt denk ik dat het veel minder eenvoudig zal zijn dan in het begin van de competitie. Nu ja die goedkope penalty hielp natuurlijk wel.Sinds Hasi trainer is :
21 matchen
8 gewonnen
10 verloren (incl bekerfinale)
3 gelijk
En 2x Europees uitgeschakeld.
Dan spelen uw laatste drie JPL matchen geen enkele rol. Dender is laatste, Westerlo start gemist en Cercle ook niet top. Het begint een beetje zielig te worden hoe ze het beleid blijven verdedigen. Maar ja als je Jan Hauspie dan hoort in Radio Radzinski (of was het Café Constant?)…