Malaise bij Anderlecht

De meerwaarde van Riemer buiten te flikkeren en Hubert te halen en Hubert buiten te flikkeren en Hasi te halen, is toch ook gewoon 0?

Allez, volgens mij is zelfs @Hans Moleman minder opgetogen met Hasi dan met Riemer. Of vergis ik me?
Beiden zet ik toch in dezelfde categorie. :)
Maar ik geef je volledig gelijk dat die trainerswissels weinig meerwaarde hadden. ;) Riemer was onhoudbaar, maar Hubert of Hasi in de plaats zetten is niet de oplossing.

Maar bon. Wie wil er nog naar dit Anderlecht komen. Dat gemoei van Wouter zal in het trainerswereldje ook wel geweten zijn. Begin er maar aan. Geen toeval imo dat we sinds Kompany geen echte trainer meer hebben gehad.

Bij Gent niet veel beter.
Leko en De Mil worden genoemd.
Ik blijf hopen op Thorup als ze toch steeds uit dezelfde vijver willen vissen.
De Mil lijkt me geen slechte keuze, deed het niet zo slecht bij ons (nuja moeilijk te beoordelen), en bij Charleroi toch echt wel iets neergezet.

Maar zou het jammer vinden dat ie nu Charleroi al zou verlaten, een bevestiging daar lijkt me interessant, eventueel Europees voetbal zelfs + toch een Club man ook :tongue:

Vind de Mil ook ok, maar ligt bij vele supporters (niet bij mij) gevoelig omwille van zijn Club verleden en....de salonremise. We zouden dan beide coaches van die wedstrijd binnen gehaald hebben :unsure:

Als De Mil coach van Gent zou worden.. gaan die dan ooit nog eens kunnen applaudisseren voor de eigen ploeg? :p

Ik heb eerlijk gezegd altijd gedacht dat het wel ging goed komen met Anderlecht (wat ik oprecht ook hoop, het Belgisch voetbal heeft er alle baat bij dat er meerdere topploegen zijn die elkaar kunnen bekampen) vanwege hun jeugdwerking die toch vrij hoog aangeschreven is/was, maar wat mij onlangs opviel bij het lezen van een artikel over de U17 van België is dat er op één persoon na niemand van Anderlecht bij was. Is dit toeval/een momentopname of is er meer aan de hand en is Anderlecht ook daar grond aan het verliezen en niet langer de nummer 1 in de jeugd. Brugge, Genk & OHL hadden bijvoorbeeld allemaal meer spelers die hen vertegenwoordigde.

Ik heb eerlijk gezegd altijd gedacht dat het wel ging goed komen met Anderlecht (wat ik oprecht ook hoop, het Belgisch voetbal heeft er alle baat bij dat er meerdere topploegen zijn die elkaar kunnen bekampen) vanwege hun jeugdwerking die toch vrij hoog aangeschreven is/was, maar wat mij onlangs opviel bij het lezen van een artikel over de U17 van België is dat er op één persoon na niemand van Anderlecht bij was. Is dit toeval/een momentopname of is er meer aan de hand en is Anderlecht ook daar grond aan het verliezen en niet langer de nummer 1 in de jeugd. Brugge, Genk & OHL hadden bijvoorbeeld allemaal meer spelers die hen vertegenwoordigde.
Zolang Vandenhaute en Coucke aan het roer staan bij Anderlecht gaat het daar niet goedkomen, en na de eerste ploeg is inderdaad ook Neerpede serieus aan het verwateren met Peter Verbeke die het daar nu voor het zeggen heeft.

Neerpedeproducten... What's in a name... Hoeveel spelers van Brugge/Genk zijn ook effectief échte jeugdproducten van Brugge/Genk. Ge kunt zo hard aan uw project werken als ge zelf wilt als club, en spelers en hun ouders proberen te verleiden, maar in the end gaat het toch vooral om de hoeveelheid flappen die ge wilt leggen voor een heel aantal spelers die nog niets bewezen hebben op hoog niveau. Gezien de penibele situatie van Anderlecht begrijp ik dat ze daar in hebben zitten snoeien, wat uiteindelijk deel van (niet enkel dat natuurlijk) het probleem is.

Vroeger was het dan weer omgekeerd. Ik herinner me nog voor welk grof geld Anderlecht Praet was komen halen bij Genk. En dat is dan een symbool geweest voor de jeugdopleiding van Anderlecht volgens velen. Tsja, in zekere zin hadden die supporters wel gelijk.

Neerpedeproducten... What's in a name... Hoeveel spelers van Brugge/Genk zijn ook effectief échte jeugdproducten van Brugge/Genk. Ge kunt zo hard aan uw project werken als ge zelf wilt als club, en spelers en hun ouders proberen te verleiden, maar in the end gaat het toch vooral om de hoeveelheid flappen die ge wilt leggen voor een heel aantal spelers die nog niets bewezen hebben op hoog niveau. Gezien de penibele situatie van Anderlecht begrijp ik dat ze daar in hebben zitten snoeien, wat uiteindelijk deel van (niet enkel dat natuurlijk) het probleem is.

Vroeger was het dan weer omgekeerd. Ik herinner me nog voor welk grof geld Anderlecht Praet was komen halen bij Genk. En dat is dan een symbool geweest voor de jeugdopleiding van Anderlecht volgens velen. Tsja, in zekere zin hadden die supporters wel gelijk.
Praet is inderdaad pas op "latere" leeftijd gekomen (op z'n 15de denk ik?), maar jongens als bv Doku en Tielemans voetbalden op hun 8-10 jaar toch al bij Anderlecht.

Zolang Vandenhaute en Coucke aan het roer staan bij Anderlecht gaat het daar niet goedkomen, en na de eerste ploeg is inderdaad ook Neerpede serieus aan het verwateren met Peter Verbeke die het daar nu voor het zeggen heeft.
Coucke is niet het probleem. Je mag blij zijn met zo iemand, zonder was het al lang gedaan. Die moet zich ook niet moeien met het sportieve

Kom kom, hij heeft ze ooit al eens kampioen gemaakt, hij kan het opnieuw!

Misschien wou er ook niemand anders komen? :unsure:

Terug
Bovenaan