Als er zoiets komt, ga ik toch definitief afhakenVandenhaute stadion ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er zoiets komt, ga ik toch definitief afhakenVandenhaute stadion ?

Compleet ongeloofwaardig.Je bent niet mee met de propaganda hè. We zijn op de terugweg hè, want we verloren vorige week maar met 2-1. En het kon zelfs 2-2 worden. Dus we staan quasi naast Club hè.
Je moet eigenlijk maar durven hè. Die hele goed nieuws show. In een seizoen met DRIE trainers en 2 technisch directeurs. Zowat iedere match kakvoetbal met weinig kansen.
we kennen de interne keuken nu ni echt maar wat ik nog het meest hallucinant vind is dat Coucke niks doet ...Wat voor een walgelijke narcistische leugenaar is die Wouter eigenlijk zeg.
Echt alles dat hij doet barst van de onkunde, en alles wat hij vertelt is leugens bovenop leugens.
Volgens dingen die ik via via hoor is er toch het een en het ander aan het rommelen intern..we kennen de interne keuken nu ni echt maar wat ik nog het meest hallucinant vind is dat Coucke niks doet ...

Dé spitsentrainer hebben ze stage laten doen en dan wat drankbonnetjes en een pak chips aangeboden. Die is nu T2 bij Patro.Toch maar mooi Ogunjimi kunnen strikken om onze jonge spitsen “uit te leggen” hoe ze een goal moeten maken.![]()
Toch maar mooi Ogunjimi kunnen strikken om onze jonge spitsen “uit te leggen” hoe ze een goal moeten maken.![]()
Dit is toch een cringefest tot en met. Ik ben verre van Anderlecht fan, maar een club van die grootte zo van de rails zien gaan omdat die compleet mismanaged is toch zot.Coucke z'n Instagram post van daarnet gooit toch wel wat olie op het vuur.
Compleet van 't padje toch.Toch maar mooi Ogunjimi kunnen strikken om onze jonge spitsen “uit te leggen” hoe ze een goal moeten maken.![]()

Allee, nu wil Hasi per se blijven.
Want de doelstellingen zijn bereikt he.
0 op 18 tegen de top 3, verloren bekerfinale. Slecht voetbal, bizarre tactiek, wissels en opstellingen.
En dan dat hele Vandenhaute en zijn stadionplannen die totaal nog niet concreet zijn, maar nu al op voorhand ten dode zijn opgeschreven door zijn belachelijke interviews. De man is weer lekker solo slim aan het spelen.
1 op 39 tegen de top 3 dit seizoen, maar we zijn goed bezig, onze voet naast Brugge gezet he ...
Goh ja hij kan veel willen natuurlijk
De meerwaarde van Hubert buiten te flikkeren en Hasi te halen is toch ook gewoon 0 (wat iedereen behalve WVH op voorhand al wist)