Malaise bij Anderlecht

Vooral heel benieuwd naar zijn tactische opvattingen. Maar daar gaan we wss nu nergens iets van terugvinden gezien zijn beperkte matchen als t1.

En denk nu ook niet dat Vandenhaute daar ondertussen al veel van zal snappen. Mss een tip van Vertonghen?
Wat heeft een NIET-uitvoerend voorzitter daar nu over te zeggen? :unsure:

Als je Hubert trainer maakt, kan je daar weer iemand naast zetten zoals Kompany in het begin om in orde te zijn met licenties. Dan worden de interviews gedaan door iemand terwijl je weet dat de echte trainer iemand anders is. Dat was het ook niet hè. Beter dat die eerst alles gaat halen wat benodigd is

Als je Hubert trainer maakt, kan je daar weer iemand naast zetten zoals Kompany in het begin om in orde te zijn met licenties. Dan worden de interviews gedaan door iemand terwijl je weet dat de echte trainer iemand anders is. Dat was het ook niet hè. Beter dat die eerst alles gaat halen wat benodigd is
Denk dat Anderlecht nu idd zoveel mogelijk duidelijkheid nodig heeft. Je zit al met de verwarrende situatie van een niet uitvoerende voorzitter die zich met alles moeit en veel teveel macht heeft, en een sportief directeur die boven zijn league aan het spelen is en constant overruled of gekortwiekt wordt.

Men doet nu alsof Hubert the next best thing is. Doet het zeker niet slecht gezien de omstandigheden, maar bij Veldman werd er ook gedaan alsof die het van het was.

De infostroom en lekken naar de pers bij Anderlecht blijven toch nog altijd opvallend groot… (en in mijn ogen problematisch voor de rust/stabiliteit)

Denk nu niet dat het door de lekken naar de pers is dat alles achter de schermen zo instabiel is als maar zijn kan.
Al zijn ze mss wel 1 van de vele symptomen.
Misschien wel een viscieus versterkend effect, hoe instabieler hoe meer mensen beginnen te lekken, hoe meer er gelekt wordt hoe meer de instabiele situatie nog instabieler wordt…

Misschien wel een viscieus versterkend effect, hoe instabieler hoe meer mensen beginnen te lekken, hoe meer er gelekt wordt hoe meer de instabiele situatie nog instabieler wordt…
Zeker, maar zelfs zonder de lekken toch gewoon chaos en een ongezonde situatie achter de schermen. Groot deel van die lekken ook gewoon Vandenhaute die de pers gebruikt hè.

Stabiliteit is wat we nodig hebben, en zolang die er niet is, zie ik dat allemaal niet goedkomen.

Blijkbaar heeft Vandenhaute al naar zijn vrienden bij dog gelekt dat Mason kwam, terwijl de gesprekken nog plaats moesten vinden.

Laatst bewerkt:
Los van de kwaliteiten van Hubert, heel dit 'proces' is toch ook weer een triestige klucht. Komt toch allemaal verre van professioneel over. Maar ik ben niet zeker of ze dat zelf wel beseffen.

Blijkbaar heeft Vandenhaute al naar zijn vrienden bij dog gelekt dat Mason kwam, terwijl de gesprekken nog plaats moesten vinden. Bleek de visie niet overeen te komen en geen alternatief. Dus Hubert blijft dan maar coach.
voor Hubert zelf moet dit toch ook maar ongemakkelijk zijn nu?

Ben wel blij dat een jong Belgische coach opnieuw een kans krijgt, vind het wel goed om te zien hoeveel we er ondertussen hebben rondlopen met De Mil, De Roeck, Hayen, Vrancken, Pocognoli...

Edit: en hoe kan ik onze Timmy Simons nog vergeten??

Laatst bewerkt:
voor Hubert zelf moet dit toch ook maar ongemakkelijk zijn nu?
Wordt geen makkelijke job imo. Binnenkort zal er wel een nieuwe sportief directeur komen, en voor hetzelfde geld brengt die zijn eigen trainer mee.

Anderzijds wel mooie kans voor een beginnend trainer. Die zal wel gewoon blij zijn met de kans die hij nu krijgt.

Los van de kwaliteiten van Hubert, heel dit 'proces' is toch ook weer een triestige klucht. Komt toch allemaal verre van professioneel over. Maar ik ben niet zeker of ze dat zelf wel beseffen.
Eerlijk gezegd laat het mij allemaal koud tegenwoordig. Of dat nu Hubert trainer wordt, of de Fons hier van achter de hoek. Het interesseert me allemaal niet meer na al de voorbije jaren. En dat gaat zo de volgende 10 jaar nog blijven duren. Ploegen die succesvol zijn, hebben een bestuur dat jarenlang dezelfde is. Zolang ze geen 5 jaar met dezelfde mensen kunnen werken, zal het steeds opnieuw beginnen zijn.

. Ploegen die succesvol zijn, hebben een bestuur dat jarenlang dezelfde is. Zolang ze geen 5 jaar met dezelfde mensen kunnen werken, zal het steeds opnieuw beginnen zijn.
Idd, en dit zijn absoluut niet de mensen waar je jaren mee wil werken.

Die Mason stond blijkbaar haaks op waar Anderlecht voor zou moeten staan. En dat u dan de man waar Vandenhaute mee aankomt.

Ik heb het al eens gezegd, maar een overname lijkt mij de enige manier hoe dit ooit enigszins goed kan komen. Met de nadruk op kan. :)

Terug
Bovenaan