Babaluna
Well-known member
Nope , die waren het niet ^^ ( dacht Ballieman of 90 pin)Radio Radzinski en Café Constant zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope , die waren het niet ^^ ( dacht Ballieman of 90 pin)Radio Radzinski en Café Constant zeker.
IK zeg het ni heDaar moet ik toch eens goed mee lachen
In 'transferwaarde' mss, maar in realiteit toch vrij onevenwichtig

Dan onderschat je hoe kritisch een hoop Anderlecht supporters zijn.Radio Radzinski en Café Constant zeker.

In 90 Minutes was ook duidelijk dat men zich blijkbaar schatplichtig voelt aan Vandenhaute.Dan onderschat je hoe kritisch een hoop Anderlecht supporters zijn.
Ik kan hier trouwens iedereen de café constant met Jan Verlinden (en helaas ook Stijn baert) aanraden.
In de laatste 90 minutes nog maar eens het bewijs dat mensen met weinig voeling met onze club er toch maar weinig zinnigs over te zeggen hebben.
Stond recent nog een artikel over nochtans (denk in het Nieuwsblad).Er wordt trouwens opvallend weinig gezegd over jullie grasmat? Ik herinner me nog goed hoe wij toch ook jarenlang hebben gesukkeld met onze grasmat, die het dan ook nog eens dubbelhard te verduren heeft met Cercle dat er ook op speelt, maar blijkbaar hebben ze bij ons toch één of ander wondermiddel gevonden want dat probleem lijkt van de baan...
Bizar dat jullie grasmat die toch jarenlang prima was, nu plots zo problematisch is de laatste seizoenen?
Voor pakweg het loon van een voormalig CEO die nu op Neerpede mee de plak zwaait hadden we een mooie grasmat kunnen hebben. Toen we niet veel centen hadden 1 van de belangrijkste eisen van Kompany.Er wordt trouwens opvallend weinig gezegd over jullie grasmat? Ik herinner me nog goed hoe wij toch ook jarenlang hebben gesukkeld met onze grasmat, die het dan ook nog eens dubbelhard te verduren heeft met Cercle dat er ook op speelt, maar blijkbaar hebben ze bij ons toch één of ander wondermiddel gevonden want dat probleem lijkt van de baan...
Bizar dat jullie grasmat die toch jarenlang prima was, nu plots zo problematisch is de laatste seizoenen?
Das tegenwoordig ook al jaren een issue hoor. Is paar keer net voor de PO ook helemaal vervangen enzo. Vorig seizoen al zoveel problemen. Die moesten gewoon een volledig nieuw veld aanleggen. Dat is niet gebeurd en dus zullen ze nu op een veld voor liefhebbersvoetbal moeten blijven spelen.Er wordt trouwens opvallend weinig gezegd over jullie grasmat? Ik herinner me nog goed hoe wij toch ook jarenlang hebben gesukkeld met onze grasmat, die het dan ook nog eens dubbelhard te verduren heeft met Cercle dat er ook op speelt, maar blijkbaar hebben ze bij ons toch één of ander wondermiddel gevonden want dat probleem lijkt van de baan...
Das echt zo het pad van Club dat jullie aan het volgen zijn... Wij hadden ook miserie met veld, transfers, trainers... De gelijkenissen zijn treffend.Das tegenwoordig ook al jaren een issue hoor. Is paar keer net voor de PO ook helemaal vervangen enzo. Vorig seizoen al zoveel problemen. Die moesten gewoon een volledig nieuw veld aanleggen. Dat is niet gebeurd en dus zullen ze nu op een veld voor liefhebbersvoetbal moeten blijven spelen.

Geen toeval hoor, Wouter heel grote fan van het werk van Mannaert en co.Das echt zo het pad van Club dat jullie aan het volgen zijn... Wij hadden ook miserie met veld, transfers, trainers... De gelijkenissen zijn treffend.
Enkel de relatief regelmatige resultaten mss niet![]()
Volgens Transfermarkt 13 wedstrijden als interim coach voor Tottenham. Meer als het dubbel als Hubert. Ook wel een groot aantal wedstrijden als assistent bij grote trainers. Qua ervaring wel een streep voor op Hubert dus.Iemand die deze gast kent?
Ryan Mason, 33-jarige assistent-trainer van Tottenham Hotspur, is nadrukkelijk in beeld om de nieuwe hoofdtrainer van RSC Anderlecht te worden.
En verwacht Wouter nu echt dat Hubert assistent blijft bij een leeftijdsgenoot die minder ervaring heeft als T1?
Vooral heel benieuwd naar zijn tactische opvattingen. Maar daar gaan we wss nu nergens iets van terugvinden gezien zijn beperkte matchen als t1.Volgens Transfermarkt 13 wedstrijden als interim coach voor Tottenham. Meer als het dubbel als Hubert. Ook wel een groot aantal wedstrijden als assistent bij grote trainers. Qua ervaring wel een streep voor op Hubert dus.
Los daarvan, geen idee of het de juiste keuze is. Zie hem wel liever komen dan Ivic.
Als speler geen topper, maar dat zegt niks over zijn trainer-capaciteiten. Puur op ervaring en naam zou ik toch wat teleurgesteld zijn als je eerst namen zoals Knutsen en Hjulmand voorbij zag komen, wat natuurlijk niet betekent dat die überhaupt concreet waren.Iemand die deze gast kent?
Ryan Mason, 33-jarige assistent-trainer van Tottenham Hotspur, is nadrukkelijk in beeld om de nieuwe hoofdtrainer van RSC Anderlecht te worden.
En verwacht Wouter nu echt dat Hubert assistent blijft bij een leeftijdsgenoot die minder ervaring heeft als T1?
Draait het goed uit gaat hij zich op de borst kloppenVooral heel benieuwd naar zijn tactische opvattingen. Maar daar gaan we wss nu nergens iets van terugvinden gezien zijn beperkte matchen als t1.
En denk nu ook niet dat Vandenhaute daar ondertussen al veel van zal snappen. Mss een tip van Vertonghen?
Ik denk dat het woord "niet" voldoende was hier...Het Tottenham DNA. We gaan de komende jaren dus niemeer teveel prijzen pakken
maar je kan wel meezeggen dat je lang hebt meegedaan, wat toch al beter is dan de afgelopen jarenHet Tottenham DNA. We gaan de komende jaren dus niemeer teveel prijzen pakken